-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: David Holman, Eva Švejdarová
المصدر: Sustainability; Volume 15; Issue 2; Pages: 1301
مصطلحات موضوعية: systems thinking, education for sustainable development, transformative learning, key competencies in sustainability, critical pedagogy, understanding of wholeness, learning capacity, project-based learning, team-based learning
جغرافية الموضوع: agris
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: Sustainable Education and Approaches; https://dx.doi.org/10.3390/su15021301Test
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Shang-Yu Yang, Cheng Liu, Pei-Lun Hsieh
المصدر: International Journal of Environmental Research and Public Health; Volume 19; Issue 11; Pages: 6632
مصطلحات موضوعية: teamwork/team-based learning, community care, community health assessment, nursing competencies, sustainable development goals (SDGs)
جغرافية الموضوع: agris
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: Nursing; https://dx.doi.org/10.3390/ijerph19116632Test
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Cheng-Chih Huang, Yen-Ling Lin, Ching-Yen Ho
المصدر: Sustainability; Volume 13; Issue 17; Pages: 9743
مصطلحات موضوعية: flipped teaching, Chinese reading, team-based learning, Chinese-language testing, teaching evaluation
جغرافية الموضوع: agris
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: Sustainable Education and Approaches; https://dx.doi.org/10.3390/su13179743Test
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Su-Jung Lee, Min-Sun Park, Sung-Ok Chang
المصدر: International Journal of Environmental Research and Public Health; Volume 18; Issue 14; Pages: 7587
مصطلحات موضوعية: function-focused care, shared mental model, nursing home, team-based learning, qualitative method
جغرافية الموضوع: agris
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: Nursing; https://dx.doi.org/10.3390/ijerph18147587Test
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Lon J. Van Winkle, Brian D. Schwartz, Alexis Horst, Jensen A. Fisher, Nicole Michels, Bradley O. Thornock
المصدر: International Journal of Environmental Research and Public Health; Volume 18; Issue 9; Pages: 4856
مصطلحات موضوعية: compassion, COVID-19 pandemic, implicit bias, reflective capacity, remote learning, team-based learning
جغرافية الموضوع: agris
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: Health Care Sciences & Services; https://dx.doi.org/10.3390/ijerph18094856Test
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Cheng-Yi Huang, Ya-huei Wang
المصدر: International Journal of Environmental Research and Public Health; Volume 17; Issue 12; Pages: 4612
مصطلحات موضوعية: team-based learning, problem-based learning, scenario simulation, core nursing competencies, emergency care
جغرافية الموضوع: agris
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: Health Care Sciences & Services; https://dx.doi.org/10.3390/ijerph17124612Test
-
7دورية أكاديمية
المصدر: International Journal of Environmental Research and Public Health; Volume 17; Issue 7; Pages: 2169
مصطلحات موضوعية: compassion, empathy, observational study, reflective capacity, team-based learning, implicit bias
جغرافية الموضوع: agris
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: Health Care Sciences & Services; https://dx.doi.org/10.3390/ijerph17072169Test
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Shang-Yu Yang, Cheng Liu, Pei-Lun Hsieh
المصدر: International Journal of Environmental Research and Public Health; Volume 19; Issue 11; Pages: 6632
مصطلحات موضوعية: teamwork/team-based learning, community care, community health assessment, nursing competencies, sustainable development goals (SDGs), edu, socio
جغرافية الموضوع: agris
-
9دورية أكاديمية
المصدر: International Journal of Environmental Research and Public Health ; Volume 17 ; Issue 7
مصطلحات موضوعية: compassion, empathy, observational study, reflective capacity, team-based learning, implicit bias, psy, edu
جغرافية الموضوع: agris