-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Evelyne C. P. Offerman, Michiel W. Asselman, Floor Bolling, Petra Helmond, Geert-Jan J. M. Stams, Ramón J. L. Lindauer
المصدر: International Journal of Environmental Research and Public Health; Volume 19; Issue 6; Pages: 3411
مصطلحات موضوعية: adverse childhood experiences, prevalence, multi-informant, emotional and behavioral disorders, students, special education schools, trauma-informed education
جغرافية الموضوع: agris
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: Children's Health; https://dx.doi.org/10.3390/ijerph19063411Test
-
2دورية أكاديمية
المصدر: International Journal of Environmental Research and Public Health ; Volume 20 ; Issue 3 ; Pages: 2132
مصطلحات موضوعية: Asperger’s syndrome, atypically development, COVID-19, children, adolescents, typically development, parents, adaptation, well-being, multi-informant, psy, socio
جغرافية الموضوع: agris
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Jerf W. K. Yeung, Eileen Y. H. Tsang, Hui-Fang Chen
المصدر: International Journal of Environmental Research and Public Health; Volume 16; Issue 10; Pages: 1730
مصطلحات موضوعية: authoritative parenting, positive family processes, multi-informant approach, youth development
جغرافية الموضوع: agris
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: Health Behavior, Chronic Disease and Health Promotion; https://dx.doi.org/10.3390/ijerph16101730Test
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Evelyne C. P. Offerman, Michiel W. Asselman, Floor Bolling, Petra Helmond, Geert-Jan J. M. Stams, Ramón J. L. Lindauer
المصدر: International Journal of Environmental Research and Public Health; Volume 19; Issue 6; Pages: 3411
مصطلحات موضوعية: adverse childhood experiences, prevalence, multi-informant, emotional and behavioral disorders, students, special education schools, trauma-informed education, edu, socio
جغرافية الموضوع: agris