يعرض 1 - 10 نتائج من 57 نتيجة بحث عن '"Woodcock Munoz Language Survey"', وقت الاستعلام: 0.81s تنقيح النتائج
  1. 1
    دورية أكاديمية

    المؤلفون: Philip Capin (ORCID 0000-0003-4955-9879), Sharon Vaughn (ORCID 0000-0001-8305-5549), Joseph E. Miller (ORCID 0000-0002-9258-8774), Jeremy Miciak (ORCID 0000-0002-0662-9497), Anna-Mari Fall (ORCID 0000-0002-6257-6684), Greg Roberts (ORCID 0000-0003-3063-0559), Eunsoo Cho (ORCID 0000-0002-8828-484X), Amy E. Barth (ORCID 0000-0003-1392-6737), Paul K. Steinle (ORCID 0000-0002-4300-2378), Jack M. Fletcher (ORCID 0000-0002-1181-6721)

    المصدر: Grantee Submission. 2024 28(2):190-213.

    تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y

    Page Count: 25

    Sponsoring Agency: Eunice Kennedy Shriver National Institute of Child Health and Human Development (NICHD) (DHHS/NIH)
    Institute of Education Sciences (ED)

    IES Funded: Yes

  2. 2
    دورية أكاديمية
  3. 3
    دورية أكاديمية
  4. 4
    دورية أكاديمية

    المؤلفون: Park, Sangmi (ORCID 0000-0002-7886-3143), Dotan, P. Lital, Esposito, Alena G. (ORCID 0000-0002-3321-4991)

    المصدر: International Journal of Bilingual Education and Bilingualism. 2023 26(4):457-471.

    تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y

    Page Count: 15

    Sponsoring Agency: Institute of Education Sciences (ED)
    National Science Foundation (NSF), Division of Behavioral and Cognitive Sciences (BCS)

    معرفات التقييم و الدراسة: Woodcock Munoz Language Survey

    IES Funded: Yes

  5. 5
    دورية أكاديمية

    المؤلفون: Lin, Yu-Cheng (ORCID 0000-0002-5905-6928), Lin, Pei-Ying (ORCID 0000-0002-3845-0635), Yeh, Li-Hao (ORCID 0000-0002-9004-6592)

    المصدر: Journal of Experimental Psychology: Learning, Memory, and Cognition. Jan 2023 49(1):130-176.

    تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y

    Page Count: 47

    مصطلحات جغرافية: Canada, Taiwan

    معرفات التقييم و الدراسة: Woodcock Munoz Language Survey

  6. 6
    تقرير
  7. 7
    دورية أكاديمية
  8. 8
    دورية أكاديمية

    المصدر: Grantee Submission. 2019 20(2):165-181.

    تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y

    Page Count: 18

    Sponsoring Agency: Institute of Education Sciences (ED)
    Eunice Kennedy Shriver National Institute of Child Health and Human Development (NICHD) (NIH)
    National Science Foundation (NSF)

    معرفات التقييم و الدراسة: Woodcock Munoz Language Survey

    IES Funded: Yes

  9. 9
    مورد إلكتروني
  10. 10
    مورد إلكتروني