-
1دورية أكاديمية
المصدر: International journal of research in marketing., Amsterdam : Elsevier B. V., 2022, vol. 39, iss. 4, p. 1042-1058. ; ISSN 0167-8116 ; eISSN 1873-8001
مصطلحات موضوعية: stress, novelty seeking, life history strategy, novel products
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: https://epublications.vu.lt/object/elaba:125355647/125355647.pdfTest; https://repository.vu.lt/VU:ELABAPDB125355647&prefLang=en_USTest
-
2دورية أكاديمية
المصدر: Personality and Individual Differences., Oxford : Elsevier BV, 2022, vol. 185, art. no. 111261, p. [1-11]. ; ISSN 0191-8869 ; eISSN 1873-3549
مصطلحات موضوعية: life history strategies, stress, hedonic consumption, self-regulation
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: https://epublications.vu.lt/object/elaba:118705751/118705751.pdfTest; https://repository.vu.lt/VU:ELABAPDB118705751&prefLang=en_USTest
-
3دورية أكاديمية
المصدر: Advances in Consumer Research: Trust in Doubt, Duluth : University of Minnesota, 2018, 46, p. 541-542 ; ISBN 9780915552252
مصطلحات موضوعية: life history strategies, stress, hedonic consumption, self-control
-
4مؤتمر
المصدر: Advances in Consumer Research, Association for Consumer Research, 2020, 47, p. 446-447
مصطلحات موضوعية: appetitive motivation, portion size effect, stress