يعرض 1 - 10 نتائج من 13 نتيجة بحث عن '"Lia M."', وقت الاستعلام: 0.83s تنقيح النتائج
  1. 1
    دورية أكاديمية

    المساهمون: University of Alberta, University of Manitoba, Sport, North Dakota State University, orcid:0000-0002-1055-0052

    وصف الملف: application/pdf

    العلاقة: Parker PC, Perry RP, Coffee P, Chipperfield JG, Hamm JM, Daniels LM & Dryden RP (2021) The impact of student-athlete social identity on psychosocial adjustment during a challenging educational transition. Psychology of Sport and Exercise, 56, Art. No.: 101979. https://doi.org/10.1016/j.psychsport.2021.101979Test; 101979; http://hdl.handle.net/1893/32615Test; WOS:000685125100006; 2-s2.0-85106530583; 1728624; http://dspace.stir.ac.uk/bitstream/1893/32615/1/Parker%20et%20al-in%20press%202021.pdfTest

  2. 2
    دورية أكاديمية

    المساهمون: University of Alberta Faculty of Education, Federation for the Humanities and Social Sciences

    المصدر: Social Psychology of Education ; volume 24, issue 1, page 299-318 ; ISSN 1381-2890 1573-1928

  3. 3
    دورية أكاديمية

    المساهمون: Social Sciences and Humanities Research Council of Canada

    المصدر: Social Psychology of Education ; volume 25, issue 5, page 1031-1049 ; ISSN 1381-2890 1573-1928

  4. 4
    دورية أكاديمية
  5. 5
    دورية أكاديمية

    المساهمون: Social Sciences and Humanities Council of Canada

    المصدر: Social Psychology of Education ; volume 23, issue 4, page 1055-1071 ; ISSN 1381-2890 1573-1928

  6. 6
    دورية أكاديمية
  7. 7
    دورية أكاديمية
  8. 8
    دورية أكاديمية
  9. 9
    دورية أكاديمية
  10. 10
    دورية أكاديمية