-
1دورية أكاديمية
المصدر: Tell : Teaching of English Language and Literature Journal; Vol 11, No 1 (2023): April; 46-54 ; 2657-2443 ; 2338-8927 ; 10.30651/tell.v11i1
مصطلحات موضوعية: affective factors, language ego permeability, learning process, second language acquisition
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: https://journal.um-surabaya.ac.id/index.php/Tell/article/view/14552/pdfTest; https://journal.um-surabaya.ac.id/index.php/Tell/article/view/14552Test
الإتاحة: https://doi.org/10.30651/tell.v11i1.14552Test
https://doi.org/10.30651/tell.v11i1Test
https://journal.um-surabaya.ac.id/index.php/Tell/article/view/14552Test -
2دورية أكاديمية
المصدر: Intensive Journal; Vol 5, No 2 (2022): October; 127-135 ; 2620-4746
مصطلحات موضوعية: Field dependence, field independence, second language acquisition
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: https://ojs.uniska-bjm.ac.id/index.php/EJB/article/view/7930/4636Test; https://ojs.uniska-bjm.ac.id/index.php/EJB/article/view/7930Test
الإتاحة: https://doi.org/10.31602/intensive.v5i2.7930Test
https://ojs.uniska-bjm.ac.id/index.php/EJB/article/view/7930Test -
3دورية أكاديمية
المصدر: Intensive Journal; Vol 5, No 2 (2022): Intensive Journal October; 127-135 ; 2620-4746
مصطلحات موضوعية: Field dependence, field independence, second language acquisition, lang, hisphilso