-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Rikza, Ilmi Farajun1 ilmifarajunrikza14@gmail.com, Munir, Misbahul1 mmunir67@gmail.com, Nafis, Abdul Wadud1 nafiswadud@yahoo.com
المصدر: Jurnal Syntax Admiration. Nov2023, Vol. 4 Issue 11, p2349-2368. 20p.
مصطلحات موضوعية: *HALAL food, *BRAND image, *MUSLIMS, *AWARENESS, *QUESTIONNAIRES
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Anang Nur Ardiyanto, Chun-Nan Lin, Silvana Maulidah, Moh. Shadiqur Rahman, Mohammad Ilyas Shaleh
المصدر: Habitat, Vol 35, Iss 1, Pp 79-95 (2024)
مصطلحات موضوعية: theory of planned behavior, purchase intention, halal food, muslim student, religiosity, Biology (General), QH301-705.5
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://habitat.ub.ac.id/index.php/habitat/article/view/3619Test; https://doaj.org/toc/0853-5167Test; https://doaj.org/toc/2338-2007Test
-
3دورية أكاديمية
المصدر: Innovative Marketing, Vol 20, Iss 1, Pp 66-76 (2024)
مصطلحات موضوعية: attitude, halal awareness, perceived behavioral control, religiosity, subjective norm, Marketing. Distribution of products, HF5410-5417.5
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://www.businessperspectives.org/images/pdf/applications/publishing/templates/article/assets/19477/IM_2024_01_Ashfahany.pdfTest; https://doaj.org/toc/1814-2427Test; https://doaj.org/toc/1816-6326Test
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Cucu Susilawati, Agus Joharudin, Muhamad Abduh, Adang Sonjaya
المصدر: Indonesian Journal of Halal Research, Vol 5, Iss 2, Pp 77-89 (2023)
مصطلحات موضوعية: halal labeling, non-food halal product, purchase intention, religiosity, Food processing and manufacture, TP368-456, Islam, BP1-253
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://journal.uinsgd.ac.id/index.php/ijhar/article/view/22965Test; https://doaj.org/toc/2656-3754Test; https://doaj.org/toc/2657-0165Test
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Wahyuddin Albra, Darmawati Muchtar, Nurlela Nurlela, Muliani Muliani, Risna Safitri, Fitria Zaitun Nisa
المصدر: International Journal of Islamic Economics and Finance, Vol 6, Iss 2, Pp 312-336 (2023)
مصطلحات موضوعية: religiosity, halal awareness, halal intention, theory of planned behaviour, Economic theory. Demography, HB1-3840
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://journal.umy.ac.id/index.php/ijief/article/view/16685Test; https://doaj.org/toc/2622-3562Test; https://doaj.org/toc/2622-4372Test
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Ramadhany, Suci Fauziah, Indra
المصدر: Airlangga Journal of Innovation Management; 2024, Vol. 5 Issue 1, p126-140, 15p
مصطلحات موضوعية: HALAL food, RELIGIOUSNESS, CONSUMER attitudes, COSMETICS, LABELS, MARKETING strategy, CONSUMER preferences, CONSUMER expertise
-
7دورية أكاديمية
العنوان البديل: Menyiasat Faktor-Faktor yang Mempengaruhi Niat Wanita Islam Terhadap Pembelian Produk Kosmetik Halal: Kajian Literatur Bersistematik. (Malay)
المصدر: Sains Insani; 2024, Vol. 9 Issue 1, p114-120, 7p
مصطلحات موضوعية: MUSLIM women, COSMETICS, PURCHASING, RELIGIOUSNESS, HALAL food
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Widad, Sarah, Asih, Daru
المصدر: Dinasti International Journal of Digital Business Management (DIJDBM); Dec2023, Vol. 5 Issue 1, p167-176, 10p
مصطلحات موضوعية: FOOD packaging, HALAL food, RELIGIOUSNESS, FOOD industry, MUSLIMS, ATTITUDE (Psychology)
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Hidayat, Sutan Emir, Makhfiyyani, Kanzani, Dadin, Siti Nabila, Ramadanti, Asyabrina, Maura, Meidyna Syafa
المصدر: AL-MUZARA'AH - Journal of Islamic Economics & Finance; Dec2023, Vol. 11 Issue 2, p167-176, 10p
مصطلحات موضوعية: HALAL food, FOOD consumption, COLLEGE students, DESCRIPTIVE statistics, DATA analysis
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Ahmad Saifurriza Effasa, Dewi Rochmayanti
المصدر: Indonesian Interdisciplinary Journal of Sharia Economics, Vol 7, Iss 1 (2024)
مصطلحات موضوعية: Halal Certification, Religiosity, Halal Certification Procedures, Certification Regulations, Islam, BP1-253, Economics as a science, HB71-74
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://e-journal.uac.ac.id/index.php/iijse/article/view/4489Test; https://doaj.org/toc/2621-606XTest