-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Savelli, Melanie R.
المصدر: International Journal of Pharmaceutical and Healthcare Marketing, 2020, Vol. 14, Issue 3, pp. 409-424.
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Boudewyns, Vanessa, Williams, Pamela A.
المصدر: International Journal of Pharmaceutical and Healthcare Marketing, 2016, Vol. 10, Issue 3, pp. 302-322.
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Memişoğlu, Merve
المساهمون: Eczacılık Fakültesi
مصطلحات موضوعية: OTC, Over-The-Counter Drugs, Prescription Drugs, Pharmaceutical Marketing, Pharmaceutical Branding
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: Acta Pharmaceutica Sciencia; Makale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanı; 2636-8552 / 1307-2080; https://dx.doi.org/10.23893/1307-2080.APS.05602Test; https://hdl.handle.net/20.500.12445/63Test; 56; 21; 36
الإتاحة: https://doi.org/20.500.12445/63Test
https://doi.org/10.23893/1307-2080.APS.05602Test
https://hdl.handle.net/20.500.12445/63Test -
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Fischer, Marc, Albers, Sönke
المصدر: Journal of Marketing Research, 2010 Feb 01. 47(1), 103-121.
الوصول الحر: https://www.jstor.org/stable/20618958Test
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Joseph, Kissan, Mantrala, Murali
المصدر: Marketing Letters, 2009 Mar 01. 20(1), 15-29.
الوصول الحر: https://www.jstor.org/stable/27744242Test
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Ding, Min, Eliashberg, Jehoshua
المصدر: Management Science, 2008 Apr 01. 54(4), 820-834.
الوصول الحر: https://www.jstor.org/stable/20122429Test
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Manchanda, Puneet, Wittink, Dick R., Ching, Andrew, Cleanthous, Paris, Ding, Min, Dong, Xiaojing J., Leeflang, Peter S. H., Misra, Sanjog, Mizik, Natalie, Narayanan, Sridhar, Steenburgh, Thomas, Wieringa, Jaap E., Wosinska, Marta, Xie, Ying
المصدر: Marketing Letters, 2005 Dec 01. 16(3/4), 293-308.
الوصول الحر: https://www.jstor.org/stable/40239894Test
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Mizik, Natalie, Jacobson, Robert
المصدر: Management Science, 2004 Dec 01. 50(12), 1704-1715.
الوصول الحر: https://www.jstor.org/stable/30048061Test
-
9دورية أكاديمية
المساهمون: Kay, Mark J.
المصدر: International Journal of Pharmaceutical and Healthcare Marketing, 2009, Vol. 3, Issue 3, pp. 294-296.
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Leeflang, P.S.H., Wieringa, J.E.
المصدر: Leeflang , P S H & Wieringa , J E 2010 , ' Modeling the effects of pharmaceutical marketing ' , Marketing Letters , vol. 21 , no. 2 , pp. 121-133 . https://doi.org/10.1007/s11002-009-9092-3Test
مصطلحات موضوعية: Effects of pharmaceutical marketing, Drug price elasticity, Marketing model building, PROMOTIONAL EXPENDITURES, PRESCRIPTION DRUGS, CHOICE BEHAVIOR, INFORMATION, PERSUASION
وصف الملف: application/pdf
الإتاحة: https://doi.org/10.1007/s11002-009-9092-3Test
https://hdl.handle.net/11370/defaaa96-3e73-4824-ba61-98b6f07b5562Test
https://research.rug.nl/en/publications/defaaa96-3e73-4824-ba61-98b6f07b5562Test
https://pure.rug.nl/ws/files/156566791/Modeling_the_effects_of_pharmaceutical_marketing.pdfTest