-
1دورية أكاديمية
المصدر: Mindfulness; Feb2021, Vol. 12 Issue 2, p438-449, 12p
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Ruberry, Erika J., Klein, Melanie R., Thompson, Stephanie F., Lengua, Liliana J., Kiff, Cara J.
المصدر: Infant & Child Development; May/Jun2018, Vol. 27 Issue 3, p1-1, 18p
مصطلحات موضوعية: BEHAVIOR disorders in children, ACADEMIC achievement, ADAPTABILITY (Personality), MOTHERHOOD, PARENTING, POVERTY, SOCIAL adjustment, SOCIAL skills, TEACHERS, SOCIOECONOMIC factors, CHILDREN, DISEASE risk factors
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Lengua, Liliana J.1, Zalewski, Maureen1, Fisher, Phil2,3, Moran, Lyndsey1
المصدر: Infant & Child Development. Sep/Oct2013, Vol. 22 Issue 5, p439-458. 20p.
مصطلحات موضوعية: *HYPOTHALAMUS physiology, *ADAPTABILITY (Personality) in children, *CHILD development, *HYDROCORTISONE, *LONGITUDINAL method, *QUESTIONNAIRES, *RESEARCH funding, *SOCIAL skills, *SOCIOECONOMIC factors, *DESCRIPTIVE statistics
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Lengua, Liliana J. liliana@u.washington.edu, Honorado, Elizabeth1, Bush, Nicole R.1
المصدر: Journal of Applied Developmental Psychology. Jan2007, Vol. 28 Issue 1, p40-55. 16p.
مصطلحات موضوعية: *PARENTING, *CHILD development, *CHILD care, *SOCIAL skills
-
5رسالة جامعية
المؤلفون: Ruberry, Erika J.
المساهمون: Lengua, Liliana J
مصطلحات موضوعية: anxiety, children, internalizing, parenting, preschool, temperament, Clinical psychology, Developmental psychology, Psychology
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: Ruberry_washington_0250E_20595.pdf; http://hdl.handle.net/1773/44901Test
الإتاحة: http://hdl.handle.net/1773/44901Test
-
6رسالة جامعية
المؤلفون: Klein, Melanie Rachael
المساهمون: Lengua, Liliana J
مصطلحات موضوعية: child adjustment, Effortful control, Parenting, preschool, Reactivity, Temperament, Psychology, Developmental psychology, psy, hisphilso
العلاقة: http://hdl.handle.net/1773/33239Test
الإتاحة: http://hdl.handle.net/1773/33239Test
-
7رسالة جامعية
المؤلفون: Zalewski, Maureen
المساهمون: Lengua, LIliana J
مصطلحات موضوعية: Effortful Control, Longitudinal growth, Preschool, Respiratory Sinus Arrhythmia, Psychology, Developmental psychology
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: Zalewski_washington_0250E_11185.pdf; http://hdl.handle.net/1773/22485Test
الإتاحة: http://hdl.handle.net/1773/22485Test