-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Rozgonjuk, Dmitri, Täht, Karin, Vassil, Kristjan
مصطلحات موضوعية: Internet use at school, High-stakes testing, DDC 150 / Psychology, Schools, Adolescent, Mathematics, Longitudinal studies, Internet, Schule, Mathematik, Jugend, PISA
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: https://stemeducationjournal.springeropen.com/articles/10.1186/s40594-021-00287-y#Sec21Test; http://dx.doi.org/10.18725/OPARU-41728Test; https://oparu.uni-ulm.de/xmlui/123456789/41804Test; http://nbn-resolving.de/urn:nbn:de:bsz:289-oparu-41804-3Test
الإتاحة: https://doi.org/10.18725/OPARU-41728Test
https://oparu.uni-ulm.de/xmlui/123456789/41804Test
http://nbn-resolving.de/urn:nbn:de:bsz:289-oparu-41804-3Test -
2
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Rozgonjuk, Dmitri, Täht, Karin, Vassil, Kristjan
المصدر: International Journal of STEM Education; 4/7/2021, Vol. 8 Issue 1, p1-14, 14p
مصطلحات موضوعية: TEST scoring, MATHEMATICS, INTERNET, GENDER
الشركة/الكيان: PROGRAMME for International Student Assessment
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Kitsing, Maie, Täht, Karin, Kukemelk, Hasso
المصدر: Eesti Haridusteaduste Ajakiri. Estonian Journal of Education; Vol. 3 No. 1 (2015); 127-147 ; Eesti Haridusteaduste Ajakiri. Estonian Journal of Education; Kd 3 Nr 1 (2015); 127-147 ; 2346-562X
مصطلحات موضوعية: student behaviour, teacher behaviour, PISA, school microclimate, student socio-economic status (SES), õpilaste käitumine, õpetajate käitumine, kooli mikrokliima, õpilase sotsiaalmajanduslik taust
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: https://ojs.utlib.ee/index.php/EHA/article/view/eha.2015.3.1.06/7092Test; https://ojs.utlib.ee/index.php/EHA/article/view/eha.2015.3.1.06Test
الإتاحة: https://doi.org/10.12697/eha.2015.3.1.06Test
https://ojs.utlib.ee/index.php/EHA/article/view/eha.2015.3.1.06Test -
5دورية أكاديمية
العنوان البديل: School microclimate: Teachers' supportive behaviour and student performance.
المؤلفون: Kitsing, Maie1 maie.kitsing@hm.ee, Täht, Karin2, Kukemelk, Hasso1
المصدر: Estonian Journal of Education / Eesti Haridusteaduste Ajakiri. 2015, Vol. 3 Issue 1, p127-147. 21p.
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Täht, Karin1 Karin.Taht@ut.ee, Must, Olev1
المصدر: Educational Research & Evaluation. Jan2013, Vol. 19 Issue 1, p19-38. 20p. 1 Diagram, 6 Charts, 1 Graph.
مصطلحات موضوعية: *ACADEMIC achievement, *LEARNING, *CONFIRMATORY factor analysis, *MATHEMATICAL symmetry
الشركة/الكيان: PROGRAMME for International Student Assessment
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Täht, Karin1 Karin.Taht@ut.ee, Must, Olev1
المصدر: TRAMES: A Journal of the Humanities & Social Sciences. 2010, Vol. 14 Issue 3, p271-281. 11p. 1 Diagram, 3 Charts.
مصطلحات موضوعية: *ACADEMIC achievement, *ACADEMIC motivation, *STUDENT self-evaluation, *EDUCATION research
-
8
المؤلفون: Kure-Pohhomov, Juudit
المساهمون: Täht, Karin, juhendaja, Rozgonjuk, Dmitri, juhendaja, Tartu Ülikool. Loodus- ja täppisteaduste valdkond, Tartu Ülikool. Matemaatika ja statistika instituut
مصطلحات موضوعية: sotsiaalmajanduslik ja kultuuriline staatus, PISA, matemaatika, magistritöö, maa- ja linnakoolid, IKT
وصف الملف: application/pdf
الوصول الحر: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1018::c17a938ab67808714fb462b53acfecb7Test
http://hdl.handle.net/10062/73124Test -
9
المؤلفون: Poks, Regina
المساهمون: Täht, Karin, juhendaja, Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond, Tartu Ülikool. Psühholoogia instituut
مصطلحات موضوعية: üliõpilastööd, autonomy support, autonoomia toetamine, PISA
وصف الملف: application/pdf
الوصول الحر: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1018::ce8a5f8d7cc62a1f70857553997b37c3Test
http://hdl.handle.net/10062/50970Test -
10رسالة جامعية
المؤلفون: Poks, Regina
المساهمون: Täht, Karin, juhendaja, Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond, Tartu Ülikool. Psühholoogia instituut
مصطلحات موضوعية: PISA, autonoomia toetamine, autonomy support, üliõpilastööd
وصف الملف: application/pdf