يعرض 1 - 10 نتائج من 27 نتيجة بحث عن '"Nurmi, Jari"', وقت الاستعلام: 0.92s تنقيح النتائج
  1. 1
    دورية أكاديمية
  2. 2
    دورية أكاديمية
  3. 3
    دورية أكاديمية

    المصدر: International Journal of Behavioral Development. Jan 2015 39(1):9-19.

    تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y

    Page Count: 11

    مصطلحات جغرافية: Israel

    معرفات التقييم و الدراسة: Brief Symptom Inventory

  4. 4
    دورية أكاديمية
  5. 5
    دورية أكاديمية

    وصف الملف: 438-455; application/pdf

    العلاقة: British Journal of Educational Psychology; 87; Georgiou, G. K., Hirvonen, R., Manolitsis, G., & Nurmi, J.-E. (2017). Cross-lagged relations between teacher and parent ratings of children's task avoidance and different literacy skills. British Journal of Educational Psychology , 87 (3), 438-455. https://doi.org/10.1111/bjep.12158Test; CONVID_26961259; TUTKAID_73553; URN:NBN:fi:jyu-201709013639; http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201709013639Test

  6. 6
    دورية أكاديمية
  7. 7
    دورية أكاديمية

    وصف الملف: application/pdf

    العلاقة: Cogent Psychology; OKM/38/626/2015,42/6; Opetus- ja kulttuuriministeriö; Ministry of Education and Culture; Ryba, T. V., Aunola, K., Kalaja, S., Selänne, H., Ronkainen, N. J., & Nurmi, J.-E. (2016). A new perspective on adolescent athletes’ transition into upper secondary school : A longitudinal mixed methods study protocol. Cogent Psychology , 3 (1). https://doi.org/10.1080/23311908.2016.1142412Test; CONVID_25558707; TUTKAID_69240; URN:NBN:fi:jyu-201602241681; http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201602241681Test

  8. 8
    دورية أكاديمية

    وصف الملف: 715-723; application/pdf

    العلاقة: Learning and Individual Differences; 22; Hirvonen, R., Tolvanen, A., Aunola, K., & Nurmi, J.-E. (2012). The developmental dynamics of task-avoidant behavior and math performance in kindergarten and elementary school. Learning and Individual Differences , 22 (6), 715-723. https://doi.org/10.1016/j.lindif.2012.05.014Test; CONVID_21712046; TUTKAID_52814; URN:NBN:fi:jyu-201211203029; http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201211203029Test

  9. 9
    دورية أكاديمية

    مصطلحات موضوعية: Reading, Spelling, Motivation, Chinese, Task avoidance

    العلاقة: Learning and Individual Differences; Learning and Individual Differences, 2013, v. 25, p. 73-79; 79; eid_2-s2.0-84876880660; 73; http://hdl.handle.net/10722/230926Test; 25

  10. 10
    دورية أكاديمية