-
1دورية أكاديميةBrand new: how visual context shapes initial response to logos and corporate visual identity systems
المؤلفون: Wertz, Robert A.
المصدر: Journal of Product & Brand Management, 2023, Vol. 32, Issue 8, pp. 1388-1398.
-
2دورية أكاديميةThe interrelationship of family identities, personalities, and expressions on family winery websites
المؤلفون: Berndt, Adele, Meintjes, Corné
المصدر: Journal of Product & Brand Management, 2023, Vol. 32, Issue 5, pp. 752-773.
-
3دورية أكاديمية
المصدر: IMSU Journal of Communication Studies ; 7 ; 2 ; 124-135
مصطلحات موضوعية: Wirtschaft, Economics, Brand Equity, Bingham University, Marketing, Markenpolitik, private Hochschule, Corporate Identity, Image, Nigeria, Westafrika, branding policy, private university, West Africa
الوقت: 10800
العلاقة: https://www.ssoar.info/ssoar/handle/document/91289Test; http://nbn-resolving.org/urn:nbn:de:0168-ssoar-91289-4Test
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Boehncke, Gerrit Adrian
المصدر: Corporate Communications: An International Journal, 2022, Vol. 28, Issue 2, pp. 249-273.
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Sarasvuo, Sonja
المصدر: Journal of Product & Brand Management, 2021, Vol. 30, Issue 6, pp. 788-805.
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Astner, Hanna, Gaddefors, Johan
المصدر: Journal of Research in Marketing and Entrepreneurship, 2020, Vol. 23, Issue 1, pp. 1-23.
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Tourky, Marwa, Foroudi, Pantea, Gupta, Suraksha, Shaalan, Ahmed
المصدر: Qualitative Market Research: An International Journal, 2020, Vol. 24, Issue 2, pp. 113-142.
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Nina Atanasova, Emil Atanasov
المصدر: Journal of Applied Sports Sciences, Vol 1, Iss 2021, Pp 106-115 (2021)
مصطلحات موضوعية: brand management, brand, corporate identity, marketing, football academies, Sports, GV557-1198.995
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: http://journal.nsa.bg/pdf/vol1_2021/9%20BRAND%20MANAGEMENT%20-%20THEORY%20AND%20PRACTICE%20IN%20THE%20FOOTBALL%20ACADEMIES%20IN%20BULGARIA.pdfTest; https://doaj.org/toc/2534-9597Test; https://doaj.org/toc/2535-0145Test
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Bargenda, Angela
المصدر: Qualitative Market Research: An International Journal, 2020, Vol. 23, Issue 4, pp. 797-819.
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Brown, Jane, Wäppling, Anders, Woodruffe-Burton, Helen
المصدر: Qualitative Market Research: An International Journal, 2020, Vol. 23, Issue 1, pp. 87-107.