-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Suzuki, Tadayuki, Diuguid, Darryn, Ward, Barbara A.
المصدر: Multicultural Education. 2023 30(1-2):44-50.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 7
الواصفات: Libraries, National Organizations, Reading Lists, Sexual Identity, Human Body, Self Concept, Role Models, Family Relationship, Language Usage, Reading Material Selection, LGBTQ People, Childrens Literature, Adolescent Literature, Foreign Countries
مصطلحات جغرافية: United States, Canada
الوصول الحر: http://www.caddogap.com/periodicals.shtmlTest
-
2كتاب
المؤلفون: Littlejohn, Carol
المصدر: Linworth. 2011.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: N
Page Count: 128
الواصفات: Reading Lists, Libraries, Books, Clubs, Young Adults, Reading Instruction, Children, Reading Material Selection
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Fox, Bette-Lee, Heilbrun, Margaret, Hoffert, Barbara, Katterjohn, Anna, Kuzyk, Raya, McCormack, Heather, Rogers, Michael, Williams, Wilda
المصدر: Library Journal. Jul 2010 135(12):30-32.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: N
Page Count: 3
الواصفات: Conferences (Gatherings), Exhibits, Reading, Book Reviews, Books, Editing, Reading Lists, Librarians, Libraries
مصطلحات جغرافية: New York
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Alford, Kwame Wes
المصدر: Journal of Black Studies, 2000 Jan 01. 30(3), 269-293.
الوصول الحر: https://www.jstor.org/stable/2645938Test
-
5دورية أكاديمية
المصدر: Reference and User Services Quarterly, 2015 Jun 01. 54(4), 63-65.
الوصول الحر: https://www.jstor.org/stable/refuseserq.54.4.63Test
-
6كتاب إلكتروني
المؤلفون: Rivers, Isabel, author
المصدر: Vanity Fair and the Celestial City : Dissenting, Methodist, and Evangelical Literary Culture in England 1720-1800, 2018.
-
7دورية أكاديمية
المصدر: Reference and User Services Quarterly, 2014 Jun 01. 53(4), 362-364.
الوصول الحر: https://www.jstor.org/stable/refuseserq.53.4.362Test
-
8دورية أكاديمية
المصدر: Reference and User Services Quarterly, 2013 Jun 01. 52(4), 336-338.
الوصول الحر: https://www.jstor.org/stable/refuseserq.52.4.336Test
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: The RUSA CODES Reading List Council
المصدر: Reference & User Services Quarterly, 2009 Jul 01. 48(4), 350-351.
الوصول الحر: https://www.jstor.org/stable/20865128Test
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: The RUSA Reading List Council
المصدر: Reference & User Services Quarterly, 2008 Jul 01. 47(4), 339-340.
الوصول الحر: https://www.jstor.org/stable/20864941Test