-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Cassius, Publius D., Carrington, Paul D.
المصدر: Journal of Legal Education. Jun 1982 32(2):267-271.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 5
الواصفات: Academic Standards, Accounting, Accreditation (Institutions), Consumer Protection, Equal Education, Ethical Instruction, Higher Education, Humor, Legal Education, Professional Education
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Carrington, Paul D.
المصدر: Stanford Law Review, 1997 Feb 01. 49(3), 495-546.
الوصول الحر: https://www.jstor.org/stable/1229342Test
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Carrington, Paul D.
المساهمون: Antonio, Bárbara, trad., Álvarez, Candela, trad.
المصدر: Academia, a. 15, no. 30 (Jul.-Dic.)
مصطلحات موضوعية: Formación profesional, Poder, Educación legal, Métodos de enseñanza, Profesionalismo, Twain, Mark, Literatura, Docentes de derecho, Derecho, Pedagogia, Universidades, Metodos de enseñanza, Professional training, Power, Legal education, Teaching methods, Professionalism
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: 1667-4154 (impreso); 2422-7153 (en linea); http://www.derecho.uba.ar/publicaciones/rev_academia/revistas/30/el-derecho-y-el-rio.pdfTest; http://repositoriouba.sisbi.uba.ar/gsdl/cgi-bin/library.cgi?a=d&c=academia&cl=CL1&d=HWA_3267Test; http://repositoriouba.sisbi.uba.ar/gsdl/collect/academia/index/assoc/HWA_3267.dir/3267.PDFTest
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Carrington, Paul D.
المصدر: Journal of Legal Education, 2010 Feb 01. 59(3), 457-466.
الوصول الحر: https://www.jstor.org/stable/42894132Test
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Carrington, Paul D.
المصدر: Journal of Legal Education, 2003 Sep 01. 53(3), 404-412.
الوصول الحر: https://www.jstor.org/stable/42893812Test
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Carrington, Paul D.
المصدر: Journal of Legal Education, 2003 Jun 01. 53(2), 301-304.
الوصول الحر: https://www.jstor.org/stable/42893801Test
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Carrington, Paul D.
المصدر: Journal of Legal Education, 1999 Sep 01. 49(3), 311-332.
الوصول الحر: https://www.jstor.org/stable/42893602Test
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Carrington, Paul D.
المصدر: Law & Social Inquiry, 1995 Jul 01. 20(3), 691-760.
الوصول الحر: https://www.jstor.org/stable/828800Test
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Carrington, Paul D.
المصدر: Duke Law Journal, 1992 Feb 01. 41(4), 741-805.
الوصول الحر: https://www.jstor.org/stable/1372797Test
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Carrington, Paul D., King, Erika
المصدر: Journal of Legal Education, 1997 Sep 01. 47(3), 297-340.
الوصول الحر: https://www.jstor.org/stable/42893522Test