يعرض 1 - 10 نتائج من 10 نتيجة بحث عن '"Test of Word Reading Efficiency"', وقت الاستعلام: 0.75s تنقيح النتائج
  1. 1
    دورية أكاديمية
  2. 2
    دورية أكاديمية

    المصدر: Journal of Educational Psychology. 2024 116(3):363-376.

    تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y

    Page Count: 14

    Sponsoring Agency: Eunice Kennedy Shriver National Institute of Child Health and Human Development (NICHD) (DHHS/NIH)
    Institute of Education Sciences (ED)

    IES Funded: Yes

  3. 3
    دورية أكاديمية

    المؤلفون: Kelly-Ann Gesuelli (ORCID 0000-0002-7080-6005), Nancy C. Jordan

    المصدر: Journal of Educational Psychology. 2024 116(3):377-395.

    تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y

    Page Count: 19

    Sponsoring Agency: Department of Education (ED)
    Institute of Education Sciences (ED)

    IES Funded: Yes

  4. 4
    دورية أكاديمية

    المصدر: Journal of Speech, Language, and Hearing Research. Mar 2021 64(3):889-908.

    تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y

    Page Count: 20

    Sponsoring Agency: Institute of Education Sciences (ED)

    مصطلحات جغرافية: Arizona (Phoenix)

    IES Funded: Yes

  5. 5
    دورية أكاديمية

    المؤلفون: Silverman, Rebecca D. (ORCID 0000-0002-9785-0313), McNeish, Daniel, Speece, Deborah L., Ritchey, Kristin D.

    المصدر: Assessment for Effective Intervention. Mar 2021 46(2):99-109.

    تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y

    Page Count: 11

    Sponsoring Agency: Eunice Kennedy Shriver National Institute of Child Health and Human Development (NICHD) (NIH)
    Department of Education (ED)

  6. 6
    تقرير

    المؤلفون: Mesa, Carol, Yeomans-Maldonado, Gloria (ORCID 0000-0002-3445-2609)

    المصدر: Grantee Submission. 2020.

    تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y

    Page Count: 51

    Sponsoring Agency: Institute of Education Sciences (ED)

    مصطلحات جغرافية: Arizona (Phoenix)

    IES Funded: Yes

  7. 7
    دورية أكاديمية

    المؤلفون: Mor, Billy (ORCID 0000-0002-5045-9122), Prior, Anat (ORCID 0000-0001-8026-2825)

    المصدر: Journal of Experimental Psychology: Learning, Memory, and Cognition. Sep 2022 48(9):1363-1383.

    تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y

    Page Count: 21

    مصطلحات جغرافية: Israel

    معرفات التقييم و الدراسة: Test of Word Reading Efficiency

  8. 8
    دورية أكاديمية

    المؤلفون: Torkildsen, Janne von Koss (ORCID 0000-0001-6574-456X), Bratlie, Siri Steffensen (ORCID 0000-0001-5670-1621), Kristensen, Jarl Kleppe (ORCID 0000-0003-4178-9637), Gustafsson, Jan-Eric (ORCID 0000-0003-2612-0329), Lyster, Solveig-Alma Halaas (ORCID 0000-0002-1129-4310), Snow, Catherine (ORCID 0000-0002-6292-1126), Hulme, Charles (ORCID 0000-0001-9499-5958), Mononen, Riikka-Maija, Naess, Kari-Anne B. (ORCID 0000-0002-0196-1538), López-Pedersen, Anita, Wie, Ona Bø, Hagtvet, Bente

    المصدر: Journal of Educational Psychology. May 2022 114(4):833-854.

    تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y

    Page Count: 22

    مصطلحات جغرافية: Norway

    معرفات التقييم و الدراسة: Test of Word Reading Efficiency, Wechsler Intelligence Scale for Children

  9. 9
    دورية أكاديمية

    المصدر: Scientific Studies of Reading. 2022 26(6):527-544.

    تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y

    Page Count: 18

    Sponsoring Agency: Institute of Education Sciences (ED)
    Eunice Kennedy Shriver National Institute of Child Health and Human Development (NICHD) (DHHS/NIH)

    معرفات التقييم و الدراسة: Test of Word Reading Efficiency, Wechsler Abbreviated Scale of Intelligence

    IES Funded: Yes

  10. 10
    دورية أكاديمية

    المؤلفون: Lindinger, Nadine M. (ORCID 0000-0003-4148-2643), Jacobson, Sandra W. (ORCID 0000-0002-9768-2671), Davidson, Landi, Conradie, Simone, Dodge, Neil C. (ORCID 0000-0002-5666-3060), Molteno, Christopher D., Meintjes, Ernesta M. (ORCID 0000-0002-0781-3632), Gaab, Nadine, Jacobson, Joseph L. (ORCID 0000-0001-8271-280X)

    المصدر: Scientific Studies of Reading. 2022 26(6):469-488.

    تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y

    Page Count: 20

    Sponsoring Agency: National Institute on Alcohol Abuse and Alcoholism (NIAAA) (DHHS/NIH)