-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Fong, Carlton J. (ORCID
0000-0003-4620-989X ), Flanigan, Abraham E., Hogan, Eric, Brady, Anna C., Griffin, Marlynn M., Gonzales, Cassandra, García, Agustín J., Fathi, Zohreh, Robinson, Daniel H.المصدر: Educational Psychology Review. Dec 2022 34(4):2379-2403.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 25
الواصفات: Productivity, Educational Psychology, Periodicals, Futures (of Society), Trend Analysis, Faculty Publishing, Authors, Universities, Researchers, College Faculty, Journal Articles, Cooperation
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Robinson, Daniel B., Andrews, Erin
المصدر: Canadian Journal for the Scholarship of Teaching and Learning. Sep 2020 11(2).
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 18
الواصفات: Foreign Countries, School Schedules, Vacations, Universities, Holidays, Educational Research
مصطلحات جغرافية: Canada
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Mayrath, Michael C., Nihalani, Priya K., Robinson, Daniel H.
المصدر: Journal of Educational Psychology. May 2011 103(2):257-268.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 12
الواصفات: Narration, Multimedia Instruction, Epistemology, Undergraduate Students, Computer Simulation, Training, Retention (Psychology), Comparative Analysis, Experiments, Universities
-
4
المؤلفون: Robinson, Daniel D., National Association of College and University Business Officers, Washington, DC.
المصدر: Professional File. May 1973 4(3):1-6.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: N
Page Count: 6
الواصفات: Budgeting, Colleges, Costs, Educational Administration, Educational Finance, Expenditures, Financial Needs, Higher Education, School Accounting, Universities
رمز الدورية: RIEDEC1973
-
5دورية أكاديمية
المصدر: Canadian Journal of Education / Revue canadienne de l'éducation, 2011 Apr 01. 34(2), 148-168.
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Robinson, Daniel D.
المصدر: Journal of Accounting Research, 1968 Jan 01. 6, 160-165.
الوصول الحر: https://www.jstor.org/stable/2490078Test
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: ROBINSON, DANIEL O.
المصدر: NACTA Journal, 1967 Jun 01. 11(2/3), 39-41.
الوصول الحر: https://www.jstor.org/stable/43767424Test