-
1
المؤلفون: Osaka, Yu, Watanabe, Takumi, Kim, Jongsung, Kusahara, Kazuhiro
المصدر: 学習システム研究. 1:30-46
مصطلحات موضوعية: 教員養成, ギャップ, Teacher Education, K-12 Experiences, 授業プランニング能力, 被教育体験, Gap, Lesson Planning Skills, 教科観, Views of Social Studies
وصف الملف: application/pdf
الوصول الحر: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::a54fef8cc3650008a9f84febdba33a17Test
http://ir.lib.hiroshima-u.ac.jp/00039107Test -
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Osaka, Yu, Watanabe, Takumi, Kim, Jongsung, Kusahara, Kazuhiro
مصطلحات موضوعية: 教員養成, 授業プランニング能力, 被教育体験, ギャップ, 教科観, Teacher Education, Lesson Planning Skills, K-12 Experiences, Gap, Views of Social Studies, edu, socio
الوقت: 370
العلاقة: http://ir.lib.hiroshima-u.ac.jp/files/public/3/39107/2016022611184336521/TRDLS-jpn_1_30.pdfTest; http://ir.lib.hiroshima-u.ac.jp/00039107Test
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Osaka, Yu, Watanabe, Takumi, Kim, Jongsung, Kusahara, Kazuhiro
مصطلحات موضوعية: Teacher Education, Lesson Planning Skills, K-12 Experiences, Gap, Views of Social Studies, edu, socio
الوقت: 370
العلاقة: http://ir.lib.hiroshima-u.ac.jp/files/public/3/39416/20160329145910610668/TRDLS-en_1_31.pdfTest; http://ir.lib.hiroshima-u.ac.jp/00039416Test
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Osaka, Yu, Watanabe, Takumi, Kim, Jongsung, Kusahara, Kazuhiro
مصطلحات موضوعية: 教員養成, 授業プランニング能力, 被教育体験, ギャップ, 教科観, Teacher Education, Lesson Planning Skills, K-12 Experiences, Gap, Views of Social Studies
الوقت: 370
العلاقة: http://ir.lib.hiroshima-u.ac.jp/00039107Test; 学習システム研究, 1, 30 - 46