-
1دورية
المؤلفون: Harmon, Judson A., Ingle, Robert B.
المصدر: Educational Leadership; Nov1970, Vol. 28 Issue 2, p181-184, 4p
مصطلحات موضوعية: STUDENT teachers, TUTORS & tutoring, EDUCATION, URBAN schools, SUBURBAN schools, ATTITUDE (Psychology), TEACHER evaluation, EXAMINATIONS, STUDENTS
-
2دورية
المصدر: Educational Leadership; Dec1969, Vol. 27 Issue 3, p261-264, 4p, 1 Chart
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Ingle, Robert B., Gephart, William J.
المصدر: American Educational Research Journal ; volume 3, issue 1, page 49 ; ISSN 0002-8312
مصطلحات موضوعية: Education
الإتاحة: https://doi.org/10.2307/1162026Test
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Ingle, Robert B., Robinson, Edward W.
المصدر: Journal of Teacher Education ; volume 16, issue 4, page 456-460 ; ISSN 0022-4871 1552-7816
مصطلحات موضوعية: Education
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Ingle, Robert E.
المصدر: Journal of Teacher Education ; volume 19, issue 4, page 523-526 ; ISSN 0022-4871 1552-7816
مصطلحات موضوعية: Education
-
6رسالة جامعية
المؤلفون: Ingle, Robert A.
المساهمون: Frost, Barry P.
مصطلحات موضوعية: LB 1513 I53 1970 Microfilm, Education, Elementary, Teacher-student relationships, Elementary school teachers, Elementary school students
الوقت: 20000070
وصف الملف: 91, 6 leaves; 30 cm.; application/pdf
العلاقة: Ingle, R. A. (1970). Comparative study of male teacher influence on elementary school boys (Unpublished master's thesis). University of Calgary, Calgary, AB. doi:10.11575/PRISM/22315; http://dx.doi.org/10.11575/PRISM/22315Test; LB 1513 I53 1970 Microfilm; http://hdl.handle.net/1880/13229Test