-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Hodge, Emily M.
المصدر: Teachers College Record: The Voice of Scholarship in Education ; volume 125, issue 11-12, page 21-24 ; ISSN 0161-4681 1467-9620
مصطلحات موضوعية: Education
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Hodge, Emily M., Salloum, Serena J., Benko, Susanna L.
المساهمون: Spencer Foundation
المصدر: Educational Policy ; volume 38, issue 2, page 391-420 ; ISSN 0895-9048 1552-3896
مصطلحات موضوعية: Education
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Hodge, Emily M., López, Francesca A., Rosenberg, Joshua M.
المصدر: Phi Delta Kappan ; volume 104, issue 3, page 48-53 ; ISSN 0031-7217 1940-6487
مصطلحات موضوعية: Education
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Hodge, Emily
المصدر: Phi Delta Kappan ; volume 104, issue 3, page 69-69 ; ISSN 0031-7217 1940-6487
مصطلحات موضوعية: Education
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Hodge, Emily M., Salloum, Serena J., Benko, Susanna L.
المصدر: AERA Open ; volume 2, issue 4, page 233285841667490 ; ISSN 2332-8584 2332-8584
مصطلحات موضوعية: Social Sciences (miscellaneous), Developmental and Educational Psychology, Education
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Hodge, Emily, Zucker, Lauren
المصدر: New Jersey English Journal
مصطلحات موضوعية: Education, Language and Literacy Education
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: https://digitalcommons.montclair.edu/nj-english-journal/vol10/iss2021/1Test; https://digitalcommons.montclair.edu/context/nj-english-journal/article/1315/viewcontent/auto_convert.pdfTest
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Hodge, Emily M., Gabriel, Rachael, Chenelle, Susan
المصدر: The Elementary School Journal ; volume 121, issue 1, page 75-99 ; ISSN 0013-5984 1554-8279
مصطلحات موضوعية: Education
الإتاحة: https://doi.org/10.1086/709982Test
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Hodge, Emily M., Benko, Susanna L., Salloum, Serena J.
المصدر: Teachers College Record: The Voice of Scholarship in Education ; volume 122, issue 3, page 1-42 ; ISSN 0161-4681 1467-9620
مصطلحات موضوعية: Education
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Benko, Susanna L., Hodge, Emily M., Salloum, Serena J.
المصدر: Journal of Literacy Research ; volume 52, issue 2, page 136-157 ; ISSN 1086-296X 1554-8430
مصطلحات موضوعية: Linguistics and Language, Language and Linguistics, Education
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Hodge, Emily, Salloum, Serena J., Benko, Susanna L.
المصدر: Department of Educational Leadership Scholarship and Creative Works
مصطلحات موضوعية: Common Core State Standards, Curriculum, Educational policy, Intermediary organizations, Nonsystem actors, Open educational resources, Standards, State education agencies, Education, Educational Leadership
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: https://digitalcommons.montclair.edu/educ-leadership-facpubs/35Test; https://digitalcommons.montclair.edu/context/educ-leadership-facpubs/article/1034/viewcontent/Hodge2019_Article_TheChangingEcologyOfTheCurricu.pdfTest
الإتاحة: https://doi.org/10.1007/s10833-019-09347-1Test
https://digitalcommons.montclair.edu/educ-leadership-facpubs/35Test
https://digitalcommons.montclair.edu/context/educ-leadership-facpubs/article/1034/viewcontent/Hodge2019_Article_TheChangingEcologyOfTheCurricu.pdfTest