-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Bloch, Peter H.1, Sherrell, Daniel L.2, Ridgway, Nancy M.1
المصدر: Journal of Consumer Research. Jun86, Vol. 13 Issue 1, p119-126. 8p. 4 Charts.
مصطلحات موضوعية: *CONSUMER attitudes, *HEDONIC damages, *CONSUMER behavior, *CONSUMER research, *MANUFACTURED products, *PRODUCT management, *PURCHASING, *CONSUMER preferences, MARKETPLACES, SURVEYS
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Huang, Xun (Irene)1 huangxun@ntu.edu.sg, Dong, Ping2 ping.dong@kellogg.northwestern.edu, Labroo, Aparna A.2 a-labroo@kellogg.northwestern.edu
المصدر: International Journal of Research in Marketing. Mar2018, Vol. 35 Issue 1, p144-153. 10p.
مصطلحات موضوعية: *CONSUMER preferences, *HEDONIC damages, UTILITARIANISM, SOCIAL norms, SOCIALISM
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Stanley, Linda R.1
المصدر: Journal of Public Policy & Marketing. Fall91, Vol. 10 Issue 2, p202-218. 17p. 2 Charts.
مصطلحات موضوعية: *CONSUMER behavior, *HEDONIC damages, *DAMAGES (Law), *CONSUMER preferences, METHODOLOGY, MARKETPLACES
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Karakaya, Mehmet1 karakayamehmet@gmail.com
المصدر: Mathematical Social Sciences. May2011, Vol. 61 Issue 3, p157-165. 9p.
مصطلحات موضوعية: *GAME theory, *HEDONIC damages, *STABILITY (Mechanics), *CONSUMER preferences, *NASH equilibrium, *NONCOOPERATIVE games (Mathematics), *COALITIONS
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: LUQIONG TONG1, SONG SU1 sus@bnu.edu.cn
المصدر: Social Behavior & Personality: an international journal. 2018, Vol. 46 Issue 3, p409-420. 12p.
مصطلحات موضوعية: *CONSUMER preferences, *COMMERCIAL products, *CONSUMER behavior, *HEDONIC damages, *UTILITARIANISM
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Villanueva, Nilda D.M.1, Petenate, Ademir J.2, Da Silva, Maria A.A.P.1 mariasi@fea.unicamp.br
المصدر: Food Quality & Preference. Dec2005, Vol. 16 Issue 8, p691-703. 13p.
مصطلحات موضوعية: *CONSUMER preferences, *CONSUMERS, *CITRUS fruits, *HOMOSCEDASTICITY, *HEDONIC damages