-
1دورية أكاديمية
مصطلحات موضوعية: sustainability, business ethics, sharing economy, consumer behavior, branding, social networks, generations, sostenibilidad, ética empresarial, economía colaborativa, comportamiento del consumidor, marca, redes sociales, generaciones
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: https://www.ehu.eus/cuadernosdegestion/revista/en/published-issues/articulo?year=2023&vol=23&num=1&o=1Test; Cuadernos de Gestión 23(1) : 7-9 (2023); http://hdl.handle.net/10810/59429Test
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Fernández-López, Sara1 (AUTHOR), Castro-González, Sandra2 (AUTHOR), Rey-Ares, Lucía1 (AUTHOR), Rodeiro-Pazos, David1 (AUTHOR) david.rodeiro@usc.es
المصدر: Current Psychology. Jan2024, Vol. 43 Issue 1, p340-357. 18p.
مصطلحات موضوعية: *CONSUMER credit, *CONSUMER behavior, *SUPPLY & demand, *PERSONAL loans, *CREDIT cards, SELF-control
-
3دورية أكاديمية
مصطلحات موضوعية: corporate social responsibility (CSR), consumer behavior, process procedure
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S2352340919310686?via%3DihubTest; Data in Brief 27 : (2019) // Article ID 104713; http://hdl.handle.net/10810/41912Test
-
4دورية أكاديمية
العنوان البديل: Comportamiento del consumidor en relación a la sostenibilidad.
المؤلفون: García de Leaniz, Patricia Martínez1 martinezrp@unican.es, Castro-González, Sandra2 sandra.castro@usc.es
المصدر: Cuadernos de Gestión. 2023, Vol. 23 Issue 1, p7-9. 3p.
مصطلحات موضوعية: *SUSTAINABLE consumption, *CONSUMER behavior, *MARKETING management
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Fernández‐Ferrín, Pilar1 (AUTHOR) pilar.fernandezf@ehu.eus, Castro‐González, Sandra2 (AUTHOR), Bande, Belén2 (AUTHOR)
المصدر: Corporate Social Responsibility & Environmental Management. Mar2021, Vol. 28 Issue 2, p648-666. 19p. 1 Diagram, 7 Charts, 1 Graph.
مصطلحات موضوعية: *CUSTOMER loyalty, *SOCIAL responsibility of business, *CONSUMER behavior, EMOTIONS, FORM perception
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Castro-González, Sandra1 (AUTHOR) sandra.castro@usc.es, Bande, Belén1,2 (AUTHOR) belen.bande@usc.es, Fernández-Ferrín, Pilar3 (AUTHOR) pilar.fernandezf@ehu.eus, Kimura, Takuma4 (AUTHOR) ktakuma@hosei.ac.jp
المصدر: Journal of Cleaner Production. Sep2019, Vol. 231, p846-855. 10p.
مصطلحات موضوعية: *SOCIAL responsibility of business, *CONSUMER behavior, *CONSUMER activism, CARDINAL virtues, SENSORY perception
مصطلحات جغرافية: SPAIN
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Castro González, Sandra, Bande Vilela, María Belén, Fernández Ferrín, Pilar, Kimura, Takuma
المساهمون: Universidade de Santiago de Compostela. Departamento de Organización de Empresas e Comercialización
مصطلحات موضوعية: Corporate social responsibility (CSR), Consumer behavior, Process procedure
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: https://doi.org/10.1016/j.dib.2019.104713Test; Castro-González, S., Bande, B., Fernández-Ferrín, P. and Kimura, T. (2019). Data to model the influence of CSR on consumer behaviors: A process approach. Data in Brief, 27, 104713; http://hdl.handle.net/10347/20951Test
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Fernández-Ferrín, Pilar1 (AUTHOR) pilar.fernandezf@ehu.eus, Bande, Belén2 (AUTHOR) belen.bande@usc.es, Galán-Ladero, M. Mercedes3 (AUTHOR) mgalan@unex.es, Martín-Consuegra, David4 (AUTHOR) David.Martin@uclm.es, Díaz, Estrella4 (AUTHOR) Estrella.Diaz@uclm.es, Castro-González, Sandra2 (AUTHOR) sandra.castro@usc.es
المصدر: Journal of Cleaner Production. Dec2019, Vol. 241, pN.PAG-N.PAG. 1p.
مصطلحات موضوعية: *CONSUMER behavior, *ETHNICITY, *FOOD traceability, *MANUFACTURING processes, *OVERPRODUCTION, *ETHNOCENTRISM, *MANUFACTURED products