-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Saks, Katrin, Leijen, Äli, Täht, Karin
المصدر: Eesti Haridusteaduste Ajakiri. Estonian Journal of Education; Vol. 4 No. 1 (2016); 279-308 ; Eesti Haridusteaduste Ajakiri. Estonian Journal of Education; Kd 4 Nr 1 (2016); 279-308 ; 2346-562X
مصطلحات موضوعية: language learning strategies, structural equation model, confirmatory factor analysis, keeleõppestrateegiad, struktuurivõrrandite mudelid, kinnitav faktoranalüüs
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: https://ojs.utlib.ee/index.php/EHA/article/view/eha.2016.4.1.10/7980Test; https://ojs.utlib.ee/index.php/EHA/article/view/eha.2016.4.1.10Test
الإتاحة: https://doi.org/10.12697/eha.2016.4.1.10Test
https://ojs.utlib.ee/index.php/EHA/article/view/eha.2016.4.1.10Test -
2دورية أكاديمية
العنوان البديل: Language learning strategies of EFL learners and their efects on learning outcomes. (English)
المؤلفون: Saks, Katrin, Leijen, Äli, Täht, Karin
المصدر: Estonian Journal of Education / Eesti Haridusteaduste Ajakiri; 1/1/2016, p279-308, 30p
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Kalk, Karmen, Luik, Piret, Taimalu, Merle, Täht, Karin
المصدر: TRAMES: A Journal of the Humanities & Social Sciences; 2014, Vol. 18 Issue 2, p121-134, 14p
مصطلحات موضوعية: REFLECTIVE teaching, TEACHER education research, TEACHER self-evaluation, TEACHER education, REFLECTION (Philosophy)
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Täht, Karin1 Karin.Taht@ut.ee, Must, Olev1
المصدر: Educational Research & Evaluation. Jan2013, Vol. 19 Issue 1, p19-38. 20p. 1 Diagram, 6 Charts, 1 Graph.
مصطلحات موضوعية: *ACADEMIC achievement, *LEARNING, *CONFIRMATORY factor analysis, *MATHEMATICAL symmetry
الشركة/الكيان: PROGRAMME for International Student Assessment