-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Hartman, Cheryl J.
المصدر: Teaching Sociology. Jul 2005 33(3):317-322.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 6
الواصفات: African Culture, Sociology, Novels, Cultural Context, Cultural Differences, Lesson Plans, College Instruction, Introductory Courses, Instructional Effectiveness, Teaching Methods, Class Activities, Reading Lists, Reading Assignments, Supplementary Reading Materials
-
2دورية أكاديمية
المصدر: Teaching Sociology, 2001 Jul 01. 29(3), 265-285.
الوصول الحر: https://www.jstor.org/stable/1319187Test
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Spieseke, Alice W.
المصدر: The American Journal of Nursing, 1942 Oct 01. 42(10), 1173-1181.
الوصول الحر: https://www.jstor.org/stable/3415734Test
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Dummer, E. Heyse
المصدر: The Modern Language Journal, 1936 Dec 01. 21(3), 179-185.
الوصول الحر: https://www.jstor.org/stable/317893Test
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Hook, J. N.
المصدر: The English Journal, 1955 Jan 01. 44(1), 1-9.
الوصول الحر: https://www.jstor.org/stable/808273Test
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Eaton, Thelma
المصدر: Peabody Journal of Education, 1954 Sep 01. 32(2), 99-108.
الوصول الحر: https://www.jstor.org/stable/1490402Test
-
7دورية أكاديمية
المصدر: The American Biology Teacher, 1998 Sep 01. 60(7), 518-519.
الوصول الحر: https://www.jstor.org/stable/4450535Test
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Barker, Murl
المصدر: Russian Language Journal / Русский язык, 1974 Jan 01. 28(99), 13-17.
الوصول الحر: https://www.jstor.org/stable/43909292Test
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: GILL, ROBIN
المصدر: Sociological Focus, 1990 Aug 01. 23(3), 167-175.
الوصول الحر: https://www.jstor.org/stable/20831546Test
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: McRAE, STUART
المصدر: Human Organization, 1976 Jul 01. 35(2), 173-177.
الوصول الحر: https://www.jstor.org/stable/44125310Test