-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Everett, Gregory E., Hupp, Stephen D. A., Olmi, D. Joe
المصدر: Education and Treatment of Children. 2010 33(2):235-259.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 25
الواصفات: Timeout, Children, Behavior Problems, Discipline, Intervention, Child Rearing, Parenting Skills, Social Science Research
الوصول الحر: http://wvupressonline.com/journals/etcTest
-
2دورية أكاديمية
المصدر: Behavior Modification. 2008 32(1):21-38.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 18
الواصفات: Compliance (Psychology), Positive Reinforcement, Behavior Change, Children, Outcomes of Treatment, Therapy
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Everett, Gregory E., Olmi, D. Joe, Edwards, Ron P.
المصدر: Behavior Modification. 2007 31(4):412-434.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 23
الواصفات: Timeout, Negative Reinforcement, Functional Behavioral Assessment, Behavior Problems, Compliance (Psychology), Children, Discipline
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Everett, Gregory E., Olmi, D. Joe, Edwards, Ron P.
المصدر: Education and Treatment of Children. Feb 2005 28(1):48-62.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 14
الواصفات: School Psychology, Positive Reinforcement, Nonverbal Communication, Children, Interpersonal Competence, Child Behavior, Compliance (Psychology)
الوصول الحر: http://www.educationandtreatmentofchildren.netTest
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Benoit, Denise A., Edwards, Ron P., Olmi, D. Joe
المصدر: Child & Family Behavior Therapy. 2001 23(2):19-32.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 14
الواصفات: Behavior Modification, Behavior Problems, Child Rearing, Children, Compliance (Psychology), Discipline, Intervention, Mothers, Parent Education, Positive Reinforcement
رمز الدورية: CIJFEB2002
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Olmi, D. Joe
المصدر: Psychology in the Schools. Jan 1997 34(1):31-39.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 9
الواصفات: Behavior Modification, Case Studies, Child Behavior, Children, Developmental Disabilities, Discipline, Elementary Education, Preschool Education, Program Descriptions, Timeout
رمز الدورية: CIJJAN1998
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Marlow, Alisha G., Tingstrom, Daniel H., Olmi, D. Joe
المصدر: Child & Family Behavior Therapy. 1997 19(2):1-15.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 15
الواصفات: Behavior Modification, Children, Classroom Techniques, Compliance (Psychology), Discipline, Elementary Education, Language Impairments, Speech Impairments, Timeout
رمز الدورية: CIJAPR1998
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Frederick, Brian P., Olmi, D. Joe
المصدر: Psychology in the Schools. Oct 1994 31(4):288-296.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 9
الواصفات: Attention Deficit Disorders, Attention Span, Behavior Rating Scales, Children, Classroom Observation Techniques, Elementary Education, Evaluation Methods, Interaction, Interpersonal Competence, Interrater Reliability, Parent Child Relationship, Peer Relationship, Teacher Student Relationship
رمز الدورية: CIJMAY1995
-
9دورية أكاديمية
المصدر: Journal of Behavioral Education, 2013 Jun 01. 22(2), 85-102.
الوصول الحر: http://dx.doi.org/10.1007/s10864-013-9170-8Test
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Everett, Gregory E., Hupp, Stephen D. A., Olmi, D. Joe
المصدر: Education and Treatment of Children, 2010 May 01. 33(2), 235-259.
الوصول الحر: https://www.jstor.org/stable/42900065Test