-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Filzah Wafiyah, Moh Farih Fahmi, Muhammad Ufuqul Mubin
المصدر: Adilla, Vol 7, Iss 2, Pp 134-150 (2024)
مصطلحات موضوعية: assistance, effectiveness, halal certification, qualitative approach, self declare., Islam, BP1-253, Economics as a science, HB71-74
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://e-jurnal.unisda.ac.id/index.php/adilla/article/view/6455Test; https://doaj.org/toc/2621-8453Test; https://doaj.org/toc/2620-9535Test
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Zulifan Rasam, Muhammad Luthfi Zuhdi, Shobichatul Aminah
المصدر: Indonesian Journal of Islam and Muslim Societies, Vol 14, Iss 1, Pp 177-202 (2024)
مصطلحات موضوعية: halal standardisation, japan, muslim minority country, fiqh aqalliyat, Philosophy. Psychology. Religion, Islam. Bahai Faith. Theosophy, etc., BP1-610, Islam, BP1-253
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://ejournal.uinsalatiga.ac.id/index.php/ijims/article/view/447Test; https://doaj.org/toc/2089-1490Test; https://doaj.org/toc/2406-825XTest
-
3دورية أكاديمية
المصدر: Journal of Islamic Economics and Finance Studies, Vol 5, Iss 1, Pp 117-133 (2024)
مصطلحات موضوعية: theory of planned behavior, trust, purchase interest behavior, halal products, Islam, BP1-253
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://ejournal.upnvj.ac.id/JIEFeS/article/view/7627Test; https://doaj.org/toc/2723-6730Test; https://doaj.org/toc/2723-6749Test
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Asep Dadan Suganda, Ma'mun Nawawi, Ismi Suraya
المصدر: Journal of Islamic Economics and Finance Studies, Vol 5, Iss 1, Pp 210-224 (2024)
مصطلحات موضوعية: halal certification, digital, entrepreneur, social media, Islam, BP1-253
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://ejournal.upnvj.ac.id/JIEFeS/article/view/6672Test; https://doaj.org/toc/2723-6730Test; https://doaj.org/toc/2723-6749Test
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Saidi Saidi, Hasan Sazali
المصدر: Komunika, Vol 18, Iss 1, Pp 1-12 (2024)
مصطلحات موضوعية: halal logo, contention of religious ideology, halal industry, Communication. Mass media, P87-96, Islam, BP1-253
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://ejournal.uinsaizu.ac.id/index.php/komunika/article/view/7778Test; https://doaj.org/toc/1978-1261Test; https://doaj.org/toc/2548-9496Test
-
6دورية أكاديميةCORPORATE ATTRIBUTES AND BANKRUPTCY PREDICTION: THE CASE OF LISTED HALAL FOOD AND BEVERAGE COMPANIES
المؤلفون: Umar Habibu Umar, Muhamad Abduh, Mohd Hairul Azrin Besar
المصدر: Journal of Islamic Monetary Economics and Finance, Vol 10, Iss 1, Pp 111-134 (2024)
مصطلحات موضوعية: bankruptcy, altman z-score, working capital, cash conversion cycle, current ratio, leverage, halal, food and beverage., Islam, BP1-253, Finance, HG1-9999
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://jimf-bi.org/index.php/JIMF/article/view/1928Test; https://doaj.org/toc/2460-6146Test; https://doaj.org/toc/2460-6618Test
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Alvien Septian Haerisma, Syamsul Anwar, Aziz Muslim
المصدر: Afkaruna: Indonesian Interdisciplinary Journal of Islamic Studies, Vol 19, Iss 2, Pp 298-316 (2023)
مصطلحات موضوعية: halal tourism, maqasid syari’ah, lombok island, halal destination, maslahah., Islam, BP1-253
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://journal.umy.ac.id/index.php/afkaruna/article/view/19437Test; https://doaj.org/toc/2599-0551Test; https://doaj.org/toc/2599-0586Test
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Rahmat Husein Lubis, Fatwa Syibromalisi
المصدر: Journal of Islamic Economics and Finance Studies, Vol 4, Iss 2, Pp 182-196 (2023)
مصطلحات موضوعية: halal center, halal economy, halal industry, Islam, BP1-253
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://ejournal.upnvj.ac.id/JIEFeS/article/view/6465Test; https://doaj.org/toc/2723-6730Test; https://doaj.org/toc/2723-6749Test
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Muhammad Rafiuddin, Daffa Aulia Ramadhan, Siti Nur Azizah
المصدر: Muttaqien, Vol 5, Iss 2 (2024)
مصطلحات موضوعية: Halal Certification, Maslahah Mursalah, MSMEs, Islam, BP1-253, Islamic law, KBP1-4860
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://e-jurnal.staimuttaqien.ac.id/index.php/mtq/article/view/1625Test; https://doaj.org/toc/2723-5963Test
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Berliana Dwi Nagita Manik, Elida Elfi Barus, Abi Waqqosh
المصدر: El-Jizya: Jurnal Ekonomi Islam, Vol 12, Iss 1 (2024)
مصطلحات موضوعية: halal certificate, increase product sales, Islam, BP1-253, Economics as a science, HB71-74
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://ejournal.uinsaizu.ac.id/index.php/eljizya/article/view/11021Test; https://doaj.org/toc/2354-905XTest; https://doaj.org/toc/2579-6208Test