يعرض 1 - 10 نتائج من 15 نتيجة بحث عن '"multi-informant"', وقت الاستعلام: 1.73s تنقيح النتائج
  1. 1
    دورية أكاديمية
  2. 2
  3. 3
    دورية أكاديمية

    المؤلفون: Achenbach, Thomas M.

    المصدر: Current Directions in Psychological Science, 2006 Apr 01. 15(2), 94-98.

  4. 4
    دورية أكاديمية
  5. 5
    رسالة جامعية

    مرشدي الرسالة: Rupp, Shannon Leanna (Author), Elliott, Stephen N (Advisor), Kochenderfer-Ladd, Becky (Committee member), Eisenberg, Nancy (Committee member), Abry, Tashia (Committee member), Arizona State University (Publisher)

    وصف الملف: 144 pages

  6. 6
    دورية أكاديمية

    العلاقة: Journal of School Violence;v.18:no.2; Freddie A. Pastrana, James T. Craig, Samantha J. Gregus, Juventino Hernandez Rodriguez, Ana J. Bridges & Timothy A. Cavell (2019) Identifying children repeatedly victimized by peers: A preliminary study, Journal of School Violence, 18:2, 259-271; WOS:000469933000007; https://doi.org/10.1080/15388220.2018.1468764Test; http://hdl.handle.net/10057/16438Test

  7. 7
    دورية أكاديمية

    المصدر: International journal of psychology and psychological therapy, ISSN 1577-7057, Vol. 19, Nº. 1, 2019, pags. 15-28

    مصطلحات موضوعية: therapeutic competence, assessment, multi-informant rating

    وصف الملف: application/pdf

    العلاقة: https://dialnet.unirioja.es/servlet/oaiart?codigo=6887336Test; (Revista) ISSN 1577-7057

  8. 8
  9. 9
    رسالة جامعية

    المساهمون: Rupp, Shannon Leanna (Author), Elliott, Stephen N (Advisor), Kochenderfer-Ladd, Becky (Committee member), Eisenberg, Nancy (Committee member), Abry, Tashia (Committee member), Arizona State University (Publisher)

  10. 10
    رسالة جامعية

    المؤلفون: Sheppard, Christopher

    المساهمون: College of Arts and Sciences, Department of Psychology and Neuroscience, Abramowitz, Jonathan S, Bauer, Daniel J, Prinstein, Mitchell J, Algoe, Sara, Baucom, Donald H