-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Brokenleg, Martin, James, Adrienne Brant
المصدر: Reclaiming Children and Youth. Sum 2013 22(2):51-55.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 5
الواصفات: Peace, Well Being, American Indian Culture, North Americans, Interpersonal Relationship, Family Relationship, Discourse Modes, Social Exchange Theory, Social Cognition, Indigenous Knowledge, Beliefs
مصطلحات جغرافية: North America
الوصول الحر: http://reclaimingjournal.com/node/1425Test
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: James, Adrienne Brant, Renville, Tammy
المصدر: Reclaiming Children and Youth. Fall 2012 21(3):27-30.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 4
الواصفات: American Indians, American Indian Education, Child Rearing, Child Development, Indigenous Populations, Indigenous Knowledge, Foreign Countries, American Indian Culture, Tribally Controlled Education
مصطلحات جغرافية: North America
الوصول الحر: http://reclaimingjournal.com/issues-48Test
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: James, Adrienne Brant, Lunday, Tammy
المصدر: Reclaiming Children and Youth. Win 2014 22(4):56-58.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 3
الواصفات: Indigenous Populations, Indigenous Knowledge, American Indian Culture, American Indian Students, At Risk Students, Culturally Relevant Education, Dropout Rate, Cultural Differences, Cultural Awareness, Humanism
الوصول الحر: https://reclaimingjournal.com/node/1454Test