التفاصيل البيبلوغرافية
العنوان: |
The changing face of students in New Zealand: Are visual arts teachers keeping pace? |
المؤلفون: |
Jill Smith |
المصدر: |
International Journal of Education Through Art. 13:43-59 |
بيانات النشر: |
Intellect, 2017. |
سنة النشر: |
2017 |
مصطلحات موضوعية: |
General Arts and Humanities, 05 social sciences, 050301 education, Face (sociological concept), 06 humanities and the arts, Sociology, 0503 education, 0604 arts, 060404 music, Education, Pace, Visual arts |
تدمد: |
1743-5234 |
الوصول الحر: |
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::0e6be4dcbed817eb1ce60f871993fe83Test https://doi.org/10.1386/eta.13.1.43_1Test |
رقم الانضمام: |
edsair.doi...........0e6be4dcbed817eb1ce60f871993fe83 |
قاعدة البيانات: |
OpenAIRE |