-
1مراجعة
المؤلفون: Soufi, Denise
المصدر: MELA Notes, 2022 Jan 01(95), 96-97.
العلاقة: Muthanna/Mirror Writing in Islamic Calligraphy: History, Theory, and Aesthetics Akin-Kivanç Esra
الوصول الحر: https://www.jstor.org/stable/27214318Test
-
2مراجعة
المؤلفون: Soufi, Denise
المصدر: MELA Notes, 2021 Jan 01(94), 111-112.
العلاقة: Strangers No More: Syrians in the United States, 1880-1900 Jacobs Linda K.
الوصول الحر: https://www.jstor.org/stable/27155720Test
-
3مراجعة
المؤلفون: Soufi, Denise
المصدر: MELA Notes, 2020 Jan 01(93), 90-91.
العلاقة: The Praiseworthy One: The Prophet Muhammad in Islamic Texts and Images Gruber Christiane
الوصول الحر: https://www.jstor.org/stable/27028298Test
-
4مراجعة
المؤلفون: Soufi, Fouad
العلاقة: info:eu-repo/semantics/reference/issn/1111-2050; info:eu-repo/semantics/reference/issn/2253-0738; urn:doi:10.4000/insaniyat.23813; http://journals.openedition.org/insaniyat/23813Test
-
5مراجعة
المؤلفون: Soufi, Denise
المصدر: MELA Notes, 2017 Jan 01(90), 40-41.
العلاقة: The Arab Revolts: Dispatches on Militant Democracy in the Middle East. Public Cultures of the Middle East and North Africa McMurray David Ufheil-Somers Amanda
الوصول الحر: https://www.jstor.org/stable/26407390Test
-
6مراجعة
المؤلفون: Soufi, Denise
المصدر: MELA Notes, 2016 Jan 01(89), 76-79.
العلاقة: Strangers in the West: The Syrian Colony of New York City, 1880-1990 Linda K. Jacobs
الوصول الحر: https://www.jstor.org/stable/44176070Test
-
7مراجعة
المؤلفون: Soufi, Fouad
المصدر: Insaniyat / إنسانيات
العلاقة: urn:doi:10.4000/insaniyat.23813; http://journals.openedition.org/insaniyat/23813Test
الإتاحة: https://doi.org/10.4000/insaniyat.23813Test
http://journals.openedition.org/insaniyat/23813Test -
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Al Soufi, Laila, Veiga, Marta
المصدر: Revista Internacional de Comunicación y Desarrollo; Vol 3 No 13 (2020): Sustainable Development Goals (SDGs). Environment | Education; 138-143 ; Revista Internacional de Comunicación y Desarrollo (RICD); Vol. 3 Núm. 13 (2020): Objetivos de Desarrollo Sostenible (ODS). Medio ambiente | Educación ; 138-143 ; Revista Internacional de Comunicación y Desarrollo (RICD); Vol 3 No 13 (2020): Sustainable Development Goals (SDGs). Environment | Education; 138-143 ; 2386-3730
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: https://revistas.usc.gal/index.php/ricd/article/view/7261/10532Test; https://revistas.usc.gal/index.php/ricd/article/view/7261Test
الإتاحة: https://doi.org/10.15304/ricd.3.13.7261Test
https://revistas.usc.gal/index.php/ricd/article/view/7261Test -
9
-
10مراجعة