-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Aigul Yeleussiz
المصدر: Journal of Social Studies Education Research. 2024 15(1):282-316.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 35
الواصفات: Foreign Countries, Media Literacy, Secondary School Curriculum, Employment Potential, Educational Policy, Alignment (Education), Critical Thinking, Creativity, Functional Literacy, English (Second Language), Language Teachers, Barriers, Teacher Attitudes, Teaching Methods, Educational Philosophy
مصطلحات جغرافية: Kazakhstan
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Kingkarn Buranasinvattanakul
المصدر: Journal of Education and Learning. 2024 13(2):161-170.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 10
الواصفات: Teaching Methods, Media Literacy, Foreign Countries, Textbooks, Undergraduate Students, Educational Games, Gamification
مصطلحات جغرافية: Thailand
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Theeranan Motham, Waro Phengsawat, Akkaluck Pheasa
المصدر: International Education Studies. 2024 17(2):25-32.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 8
الواصفات: Sustainability, Leadership Styles, Media Literacy, Administrator Characteristics, Institutional Mission, Administrator Attitudes, School Administration, Strategic Planning, Secondary Schools, Foreign Countries
مصطلحات جغرافية: Thailand
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Ferhat Atik, Muharrem Özdemir (ORCID
0000-0003-1570-146X )المصدر: Turkish Online Journal of Educational Technology - TOJET. 2024 23(1):76-88.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 13
الواصفات: Terrorism, Mass Media, Propaganda, Media Literacy, Deception, Role of Education, Social Media, Internet, Web Sites, Artificial Intelligence, Prevention, Legal Problems, National Security, Freedom of Speech, Foreign Countries
مصطلحات جغرافية: Turkey
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Brandie Wempe (ORCID
0000-0002-7540-2202 ), Royce Ann Collinsالمصدر: Online Learning. 2024 28(1):22-43.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 22
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Feride Oktay (ORCID
0000-0001-6203-2620 ), Ümmü Bayraktar (ORCID0000-0002-7415-5035 )المصدر: Turkish Online Journal of Educational Technology - TOJET. 2024 23(1):175-182.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 8
الواصفات: Media Literacy, Grade 8, Secondary School Students, Student Attitudes, Course Evaluation, Curriculum Development, Information Technology, Foreign Countries
مصطلحات جغرافية: Cyprus
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Diego Mendes (ORCID
0000-0002-2297-5883 ), Victor Amar (ORCID0000-0001-9036-2651 )المصدر: Journal of Technology and Science Education. 2024 14(1):61-76.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 16
الواصفات: Media Literacy, Information Literacy, Teaching Methods, Early Childhood Education, Elementary Education, Foreign Countries, Educational Technology, Media Education, Curriculum Evaluation, Teacher Education, Public Colleges, Private Colleges
مصطلحات جغرافية: Spain (Andalusia)
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Laurenz Volkmann (ORCID
0000-0002-4033-6700 ), Hedwig Fraunhoferالمصدر: International Journal of Development Education and Global Learning. 2023 15(2):87-102.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 16
الواصفات: Environmental Education, Scientific Literacy, Sustainability, Climate, Global Approach, Ecology, Student Centered Learning, Higher Education, Foreign Countries, Critical Thinking, Thinking Skills, Media Literacy, Digital Literacy, Interdisciplinary Approach
مصطلحات جغرافية: United States, Germany
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Oriana Incognito (ORCID
0000-0001-5707-4447 ), Christian Tarchi (ORCID0000-0003-4013-4794 )المصدر: European Journal of Psychology of Education. 2024 39(2):1485-1500.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 16
الواصفات: Digital Literacy, Credibility, Research Skills, Secondary School Students, Web Sites, Content Analysis, Media Literacy, Critical Reading, Online Searching, Information Seeking, Information Sources
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Brady Nash (ORCID
0000-0001-8693-5912 )المصدر: Journal of Literacy Research. 2024 56(2):133-156.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 24
الواصفات: Digital Literacy, Critical Literacy, Media Literacy, Reading Instruction, Curriculum Design, Middle School Teachers, Language Arts, Faculty Development, Communities of Practice, Situated Learning, Internet, Algorithms, Psychological Patterns