To tutor the tutor : adaptive domain support for peer tutoring

التفاصيل البيبلوغرافية
العنوان: To tutor the tutor : adaptive domain support for peer tutoring
المؤلفون: Walker, Erin, Rummel, Nikol, Koedinger, Kenneth R., Woolf, Beverley P.
المصدر: Intelligent tutoring systems : 9th international conference, ITS 2008, Montreal, Canada, June 23 - 27, 2008
سنة النشر: 2008
المجموعة: Ruhr-Universität Bochum (RUB): Campus Research Bibliography
مصطلحات موضوعية: ddc:370, Adaptive collaborative learning system, Algebra, Cognitive tutor, In-vivo experimentation, Peer tutoring
نوع الوثيقة: book part
وصف الملف: 626–635
اللغة: English
ردمك: 978-3-540-69130-3
978-3-540-69132-7
3-540-69130-8
3-540-69132-4
العلاقة: urn:isbn:978-3-540-69130-3; urn:isbn:3-540-69130-8; urn:isbn:978-3-540-69132-7; Lecture notes in computer science
الإتاحة: https://bibliographie.ub.rub.de/entry/35623cf6-63ff-4538-b816-caf677c46e57Test
رقم الانضمام: edsbas.D2BA31C1
قاعدة البيانات: BASE
الوصف
ردمك:9783540691303
9783540691327
3540691308
3540691324