-
1دورية أكاديمية
المصدر: Journal of Education and Teaching in Emergency Medicine. 9(2)
مصطلحات موضوعية: Hypertension, hypertensive emergency, asymptomatic hypertension, flash pulmonary edema, aortic dissection, intracranial hemorrhage, warfarin reversal, team-based learning
وصف الملف: application/pdf
الوصول الحر: https://escholarship.org/uc/item/4nz750k5Test
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Karimeldin M. Salih, MD, Jaber Al-Faifi, MD, Mohannad M. Alamri, MD, Osama A. Mohamed, MD, Sameer M. Khan, MD, Vijaya Marakala, MD, Nahid A. Mohammed, MD, Suaad E. Mohamed, MD, Abdullah A. Hashish, MD, Hany M.A. Sonpol, MD, Tarig B.A. Khalid, MD, Wafa I. Elhag, MD, Ahmed Y. Alameer, MD, Ashraf S. Metwally, MD, Amar I.O. Yahia, MD, Mutasim E. Ibrahim, MD, Magaji G. Taura, MD, Ayman M. El-Ashkar, MD
المصدر: Journal of Taibah University Medical Sciences, Vol 19, Iss 3, Pp 696-704 (2024)
مصطلحات موضوعية: Difficulty index, Directed self-learning, Point biserial, Problem-based learning, Self-directed learning, Team-based learning, Medicine (General), R5-920
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1658361224000416Test; https://doaj.org/toc/1658-3612Test
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Biyao Wang, Shan Jin, Minghao Huang, Kaige Zhang, Qing Zhou, Xinwen Zhang, Xu Yan
المصدر: BMC Medical Education, Vol 24, Iss 1, Pp 1-10 (2024)
مصطلحات موضوعية: Lecture-based learning, Team-based learning, Lecture-team-based learning, Stomatology, Chinese undergraduate, Special aspects of education, LC8-6691, Medicine
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://doaj.org/toc/1472-6920Test
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Salah Sakka, PhD
المصدر: Journal of Taibah University Medical Sciences, Vol 19, Iss 4, Pp 705-710 (2024)
مصطلحات موضوعية: Assessment, Feedback, Learning outcomes, Student satisfaction, Team-based learning, Medicine (General), R5-920
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1658361224000489Test; https://doaj.org/toc/1658-3612Test
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Elshafa Mohamed Ahmed, Nahla Elradhi Abdulrahman, Fatima Alzahra Abdul Rahman Galgam, Sharfeldin Mohammed Shuib, Mohammed Jeber elder Abuanga, Nahid Khalil Elfaki
المصدر: Sudan Journal of Medical Sciences, Vol 19, Iss 1, Pp 108-118 (2024)
مصطلحات موضوعية: nursing students, perception, team-based learning, nursing education, sudan, Medicine
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://doaj.org/toc/1858-5051Test
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Lopes Sergio Francisco Sargo Ferreira, Simões Jorge Manuel de Azevedo Pereira, Lourenço Justino Marco Ronda, Morais José Carlos Pereira de
المصدر: Open Education Studies, Vol 6, Iss 1, Pp 1-8 (2024)
مصطلحات موضوعية: flipped classroom, gamification, team-based learning, b-learning, e-learning, distance learning, field research, virtual learning environment, information and communications technology, Education
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://doaj.org/toc/2544-7831Test
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Farzad Zareie, Mohammad Reza Karimirad, Hossein Sharafi, Farhad Azadmehr, keyvan Mollarahimi
المصدر: Journal of Medical Education Development, Vol 16, Iss 52, Pp 10-16 (2024)
مصطلحات موضوعية: active learning, education, lecture, knowledge, nursing students, team-based learning, Education, Medicine (General), R5-920
وصف الملف: electronic resource
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Jing Shen, Hongyan Qi, Ruhuan Mei, Cencen Sun
المصدر: BMC Medical Education, Vol 24, Iss 1, Pp 1-9 (2024)
مصطلحات موضوعية: Team-based learning, Online, Face-to-face, Flipped classroom, Virtual simulation experiments, Medical education, Special aspects of education, LC8-6691, Medicine
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://doaj.org/toc/1472-6920Test
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Weilin Zhang, Jinsong Wei, Weixiong Guo, Zhongwei Wang, Siyuan Chen
المصدر: BMC Medical Education, Vol 24, Iss 1, Pp 1-10 (2024)
مصطلحات موضوعية: Team-based learning, Problem-based learning, Medical education, Special aspects of education, LC8-6691, Medicine
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://doaj.org/toc/1472-6920Test
-
10دورية أكاديمية
المصدر: Revista de educación y derecho; 2019: Núm.: 19 Desigualdades en la educación superior
مصطلحات موضوعية: Aprendizaje Basado en Grupos, Ciencia Política, Innovación Docente, Aprendizaje Basado en Problemas., Team Based Learning, Political Science, Teaching Innovation, Problem Based Learning.
وصف الملف: text/html