-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Park, Nohil, Park, Joonsuk, Yoo, Kang Min, Yoon, Sungroh
مصطلحات موضوعية: Computer Science - Computation and Language
العلاقة: http://arxiv.org/abs/2311.07820Test
الإتاحة: http://arxiv.org/abs/2311.07820Test
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Association for Computational Linguistics 2024, Gwon, Youngjune, Hwang, Bongkyu, Joe, Seongho, Park, Nohil, Song, Jongyoon, Yoon, Sungroh, Yun, Jaewoong
مصطلحات موضوعية: Knowledge Engineering, Language Models
الإتاحة: https://doi.org/10.48448/kxwc-1v51Test
https://underline.io/lecture/95378-entity-level-factual-adaptiveness-of-fine-tuning-based-abstractive-summarization-modelsTest -
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Oh, Hyun Jung, Kim, Junghwan, Chang, Jeongheon J.C., Park, Nohil, Lee, Sangrock
المساهمون: Korea Creative Content Agency
المصدر: Computers in Human Behavior ; volume 139, page 107498 ; ISSN 0747-5632
مصطلحات موضوعية: General Psychology, Human-Computer Interaction, Arts and Humanities (miscellaneous)
الإتاحة: https://doi.org/10.1016/j.chb.2022.107498Test
https://api.elsevier.com/content/article/PII:S0747563222003181?httpAccept=text/xmlTest
https://api.elsevier.com/content/article/PII:S0747563222003181?httpAccept=text/plainTest -
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Kim, Jeong-Nam, Park, Nohil, KIM, Soojin
المصدر: Research Collection Lee Kong Chian School Of Business (SMU Access Only)
مصطلحات موضوعية: publics, public behavior, public segmentation, situational theory of publics, situational theory of problem solving, Business
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: https://ink.library.smu.edu.sg/lkcsb_research_smu/245Test; https://ink.library.smu.edu.sg/context/lkcsb_research_smu/article/1351/viewcontent/auto_convert.pdfTest
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Kim, Jeong-Nam, Park, Nohil, KIM, Soojin
المصدر: Research Collection Lee Kong Chian School Of Business
مصطلحات موضوعية: Business
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: JiYeon Jeong, Park, Nohil
المصدر: Sustainability (2071-1050); Sep2017, Vol. 9 Issue 9, p1646, 15p
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Park, Nohil, Jeong, JiYeon
المصدر: Asian Journal of Communication ; volume 21, issue 4, page 389-408 ; ISSN 0129-2986 1742-0911