-
1
المصدر: Learning Disability Quarterly, v46 n4 p306-316 Nov 2023. 11 pp.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
الواصفات:
معرفات التقييم و الدراسة: Dynamic Indicators of Basic Early Literacy Skills (DIBELS)
نوع المنشور: Journal Articles; Reports - Research
-
2
المصدر: Journal of Research in Special Educational Needs, v23 n4 p365-374 Oct 2023. 10 pp.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
نوع المنشور: Journal Articles; Reports - Research
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Burns, Matthew K., VanDerHeyden, Amanda M., Duesenberg-Marshall, McKinzie D., Romero, Monica E., Stevens, Mallory A., Izumi, Jared T., McCollom, Elizabeth M.
المصدر: Learning Disability Quarterly; Nov2023, Vol. 46 Issue 4, p306-316, 11p
مصطلحات موضوعية: DYSLEXIA -- Risk factors, NEUROPSYCHOLOGICAL tests, RISK assessment, COMPARATIVE studies, STUDENTS, DECISION making, SENSITIVITY & specificity (Statistics), EARLY medical intervention, CHILDREN
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Burns, Matthew K., Lembke, Erica S., Duesenberg‐Marshall, McKinzie D., Hopkins, Stephanie, Hirt, Stacy, Romero, Monica E., Thomas, Elizabeth, Steinbauer, Jo Ann, Del Gaiso, Amber, Crooks, Scott
المصدر: Journal of Research in Special Educational Needs; Oct2023, Vol. 23 Issue 4, p365-374, 10p, 6 Charts
مصطلحات موضوعية: CAREER development, INDIVIDUALIZED education programs, EDUCATIONAL programs, ACADEMIC achievement, CONTINUING education, PROFESSIONAL education
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Burns, Matthew K., VanDerHeyden, Amanda M., Duesenberg-Marshall, McKinzie D., Romero, Monica E., Stevens, Mallory A., Izumi, Jared T., McCollom, Elizabeth M.
المصدر: Learning Disability Quarterly ; volume 46, issue 4, page 306-316 ; ISSN 0731-9487 2168-376X
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Burns, Matthew K., Duesenberg-Marshall, McKinzie D., McCollom, Elizabeth M., McCree, Nikita, Abdelnaby, Heba Z.
المصدر: Learning Disabilities: A Multidisciplinary Journal; 2022, Vol. 27 Issue 1, p51-60, 10p
مصطلحات موضوعية: READING level of students, READING disability, LEARNING disabilities