-
1دورية أكاديمية
المصدر: Technology and Engineering Teacher. Sep 2022 82(1):22-26.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 5
الواصفات: Aviation Technology, STEM Education, Learning Activities, Elementary Secondary Education, After School Programs, Program Implementation, Scientific Concepts
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: King, Jessie, Leong, Sze Ying, Alpos, Marbie, Johnson, Courtney, McLeod, Stephanie, Peng, Mei, Sutton, Kevin, Oey, Indrawati
المساهمون: Riddet Institute
المصدر: Trends in Food Science & Technology ; volume 147, page 104466 ; ISSN 0924-2244
الإتاحة: https://doi.org/10.1016/j.tifs.2024.104466Test
https://api.elsevier.com/content/article/PII:S0924224424001420?httpAccept=text/xmlTest
https://api.elsevier.com/content/article/PII:S0924224424001420?httpAccept=text/plainTest -
3دورية أكاديمية
المصدر: The Journal of Technology Studies, 2021 Apr 01. 47(1), 12-23.
الوصول الحر: https://www.jstor.org/stable/48657932Test
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Bagarinao, Norma Cecille, King, Jessie, Leong, Sze Ying, Agyei, Dominic, Sutton, Kevin, Oey, Indrawati
المصدر: Foods; Jun2024, Vol. 13 Issue 11, p1598, 23p
مصطلحات موضوعية: SEED proteins, METABOLITES, ELECTRIC fields, SEED quality, GERMINATION, BIOACTIVE compounds
-
5رسالة جامعية
المؤلفون: Sutton, Kevin
مرشدي الرسالة: Grenoble, Bernier, Xavier, Pigeon, Patrick
مصطلحات موضوعية: Alpes, Ferroviaire, Réseaux, Phénomène territorial, Système de traversée, Conflictualité, Traversées alpines, Alps, Railways, Networks, Territorial phenomenon, Crossing system, Conflictuality
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Walker, Edward G, Lo, Kim R, Pahl, Malcolm C, Shin, Hyun S, Lang, Claudia, Wohlers, Mark W, Poppitt, Sally D, Sutton, Kevin H, Ingram, John R
المساهمون: Ministry of Business, Innovation and Employment
المصدر: The American Journal of Clinical Nutrition ; volume 115, issue 3, page 925-940 ; ISSN 0002-9165
مصطلحات موضوعية: Nutrition and Dietetics, Medicine (miscellaneous)
الإتاحة: https://doi.org/10.1093/ajcn/nqab418Test
https://api.elsevier.com/content/article/PII:S0002916522002088?httpAccept=text/xmlTest
https://api.elsevier.com/content/article/PII:S0002916522002088?httpAccept=text/plainTest
https://academic.oup.com/ajcn/article-pdf/115/3/925/42785679/nqab418.pdfTest -
7دورية أكاديمية
المصدر: Journal of STEM Education: Innovations and Research. Jan 2018 18(5):5-9.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 5
الواصفات: STEM Education, Professional Autonomy, Elementary Secondary Education, School Policy, National Surveys, Science Teachers, Mathematics Teachers, Differences, Statistical Analysis
معرفات التقييم و الدراسة: Schools and Staffing Survey (NCES)
-
8كتاب إلكتروني
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Sutton, Kevin G., Busby, Joe R., Kelly, Daniel P.
المصدر: Technology and Engineering Teacher. Oct 2016 76(2):8-12.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 5
الواصفات: Science and Society, Aviation Technology, Air Transportation, Technological Advancement, Design, Aviation Education, Engineering, Scientific Concepts, STEM Education, Technology Education
-
10كتاب إلكتروني