-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Träff, Ulf, Skagerlund, Kenny, Östergren, Rickard, Skagenholt, Mikael
مصطلحات موضوعية: arithmetic development, counting, logical reasoning, number processing, spatial processing, verbal working memory, Pedagogy, Pedagogik
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: British Journal of Educational Psychology, 0007-0998, 2023, 93:3, s. 825-841; orcid:0000-0003-2376-3230; orcid:0000-0001-8554-1858; http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:liu:diva-193376Test; PMID 37045076; ISI:000970288200001
الإتاحة: https://doi.org/10.1111/bjep.12599Test
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:liu:diva-193376Test -
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Träff, Ulf, Skagerlund, Kenny, Östergren, Rickard, Skagenholt, Mikael
المساهمون: Vetenskapsrådet
المصدر: British Journal of Educational Psychology ; volume 93, issue 3, page 825-841 ; ISSN 0007-0998 2044-8279
-
3دورية أكاديمية
مصطلحات موضوعية: cognitive abilities, decision‐, making competence, executive functions, intelligence, numeracy, time perception, Psychology (excluding Applied Psychology), Psykologi (exklusive tillämpad psykologi)
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: Journal of Behavioral Decision Making, 0894-3257, 2022, 35:1, s. 1-18; orcid:0000-0002-8159-1249; orcid:0000-0003-2873-4500; http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:liu:diva-174747Test; ISI:000624336900001
الإتاحة: https://doi.org/10.1002/bdm.2242Test
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:liu:diva-174747Test -
4دورية أكاديمية
المساهمون: Marianne and Marcus Wallenberg Foundation
المصدر: Journal of Behavioral Decision Making ; volume 35, issue 1 ; ISSN 0894-3257 1099-0771
الإتاحة: https://doi.org/10.1002/bdm.2242Test
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Träff, Ulf, Skagerlund, Kenny, Östergren, Rickard, Skagenholt, Mikael
مصطلحات موضوعية: arithmetic development, counting, logical reasoning, number processing, spatial processing, verbal working memory, Pedagogy, Pedagogik, psy, edu
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Träff, Ulf, Skagerlund, Kenny, Olsson, Linda, Östergren, Rickard
المساهمون: Forskningsrådet för Arbetsliv och Socialvetenskap
المصدر: British Journal of Educational Psychology ; volume 87, issue 4, page 647-663 ; ISSN 0007-0998 2044-8279