The Medium is Not Always the Message : The Case of “Total Paint Buses”

التفاصيل البيبلوغرافية
العنوان: The Medium is Not Always the Message : The Case of “Total Paint Buses”
المؤلفون: Dussart, Christian S., Gruson, Didier
المصدر: Developments in Marketing Science: Proceedings of the Academy of Marketing Science ; Proceedings of the 1993 World Marketing Congress ; page 322-327 ; ISSN 2363-6165 2363-6173 ; ISBN 9783319173221 9783319173238
بيانات النشر: Springer International Publishing
سنة النشر: 2015
نوع الوثيقة: book part
اللغة: unknown
ردمك: 978-3-319-17322-1
978-3-319-17323-8
3-319-17322-7
3-319-17323-5
DOI: 10.1007/978-3-319-17323-8_74
الإتاحة: https://doi.org/10.1007/978-3-319-17323-8_74Test
رقم الانضمام: edsbas.F0074AC4
قاعدة البيانات: BASE
الوصف
ردمك:9783319173221
9783319173238
3319173227
3319173235
DOI:10.1007/978-3-319-17323-8_74