-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Bešić, Melisa1 besic.melisa@fpu.gov.ba, Mujkić, Alisa1 alisa.mujkic@efsa.unsa.ba, Veledar, Benina1 benina.veledar@efsa.unsa.ba
المصدر: Journal of Forensic Accounting Profession. Dec2023, Vol. 3 Issue 2, p1-12. 12p.
مصطلحات موضوعية: *INTERNET fraud, *ONLINE shopping, *INTERNET searching, *CONSUMER behavior
مصطلحات جغرافية: BOSNIA & Herzegovina
-
2دورية أكاديميةHow Shopping was Transformed from Offline to Online Space - A Case Study within the Slovak Republic.
المؤلفون: NAHALKOVA TESAROVA, Eva1 eva.tesarova@stud.uniza.sk, KRIZANOVA, Anna1 anna.krizanova@fpedas.uniza.sk
المصدر: Management Dynamics in the Knowledge Economy. 2023, Vol. 11 Issue 2, p128-137. 10p.
مصطلحات موضوعية: *ONLINE shopping, *CONSUMER behavior, *RETAIL stores, *ELECTRONIC commerce, *INTERNET stores, *SHOPPING, *RETAIL industry
مصطلحات جغرافية: SLOVAKIA
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Cuong, Dam Tri
المصدر: Management & Marketing; Mar2024, Vol. 19 Issue 1, p15-31, 17p
مصطلحات موضوعية: CONSUMER behavior, EMOTIONS, CONVENIENCE sampling (Statistics), INTERNET stores, AFFECT (Psychology), ONLINE shopping, ELECTRONIC commerce
مصطلحات جغرافية: VIETNAM
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Ut-Tha Veenarat
المصدر: Management şi Marketing, Vol 18, Iss 4, Pp 515-536 (2023)
مصطلحات موضوعية: carbon reduction, carbon emissions, online shopping, responsible consumer, eco-logistics, last-mile innovations, Business, HF5001-6182
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://doaj.org/toc/2069-8887Test
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Pfeiffer, Jella
المصدر: NIM Marketing Intelligence Review; Nov2023, Vol. 15 Issue 2, p10-17, 8p
مصطلحات موضوعية: HEAD-mounted displays, MOTION sickness, SHOPPING, JUDGMENT (Psychology), ONLINE shopping, ELECTRONIC commerce
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Ketipov, Rumen, Angelova, Vera, Doukovska, Lyubka, Schnalle, Roman
المصدر: Cybernetics & Information Technologies; Sep2023, Vol. 23 Issue 3, p89-101, 13p
مصطلحات موضوعية: MACHINE learning, CONSUMER behavior, ELECTRONIC commerce, ONLINE shopping, DECISION trees
-
7دورية أكاديمية
العنوان البديل: RÓŻNICOWANIE CEN W HANDLU DETALICZNYM: AKTUALNE PRAKTYKI W HANDLU WIELOKANAŁOWYM ONLINE I OFFLINE. (Polish)
المصدر: Marketing of Scientific & Research Organizations / Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych; Jun2023, Vol. 48 Issue 2, p1-16, 16p
مصطلحات موضوعية: ELECTRONIC commerce, ONLINE shopping, PRICES, EMPIRICAL research
مصطلحات جغرافية: POLAND
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Kiselicki Martin, Kirovska Zanina, Josimovski Saso, Anastasovski Milan
المصدر: Economics and Culture, Vol 19, Iss 2, Pp 47-56 (2022)
مصطلحات موضوعية: e-commerce models, developing countries, online shopping, e-store, l81, Business, HF5001-6182, Economics as a science, HB71-74
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://doaj.org/toc/2256-0173Test
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Witek-Hajduk Marzanna Katarzyna, Grudecka Anna
المصدر: International Journal of Management and Economics, Vol 58, Iss 2, Pp 143-160 (2022)
مصطلحات موضوعية: covid-19 pandemic, cross-border commerce, determinants of online shopping, multi-sided digital platforms, m39, Business, HF5001-6182
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://doaj.org/toc/2543-5361Test
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Paraschiv Dorel Mihai, ȚIțan Emilia, Manea Daniela Ioana, Ionescu Crina Dana, Mihai Mihaela, Șerban Octavian
المصدر: Management şi Marketing, Vol 17, Iss 2, Pp 220-233 (2022)
مصطلحات موضوعية: covid-19 pandemic, e-commerce, online shopping, mobile apps, cluster analysis, Business, HF5001-6182
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://doaj.org/toc/2069-8887Test