-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Landmann, Eva1 (AUTHOR) anne.boeckler@uni-wuerzburg.de, Krahmer, Alina1 (AUTHOR), Böckler, Anne1 (AUTHOR)
المصدر: Journal of Intelligence. Jan2024, Vol. 12 Issue 1, p2. 18p.
مصطلحات موضوعية: *THEORY of mind, *VERSTEHEN, *EMPATHY, *PEOPLE with visual disabilities, *NARRATION, *TIME perception
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Sibilla, Maurizio1 (AUTHOR) maurizio.sibilla@uwe.ac.uk, Kurul, Esra2 (AUTHOR) ekurul@brookes.ac.uk
المصدر: Energies (19961073). Oct2023, Vol. 16 Issue 19, p6868. 11p.
مصطلحات موضوعية: *ENERGY storage, *VERSTEHEN, *CITIZENS, *ELECTRIC power distribution grids, *RENEWABLE energy sources
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Szakolczai, Arpad
المصدر: Social Sciences (2076-0760); Dec2023, Vol. 12 Issue 12, p652, 16p
مصطلحات موضوعية: LIMINALITY, SOCIAL action, VERSTEHEN, COMMUNISTS, COMMUNISM, PROLOGUES & epilogues
مصطلحات جغرافية: HUNGARY
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Hashmi, Salim
المصدر: European Journal of Investigation in Health, Psychology & Education (EJIHPE); Oct2023, Vol. 13 Issue 10, p2112-2134, 23p
مصطلحات موضوعية: MODEL railroads, EXECUTIVE function, CREATIVE ability, RESEARCH personnel, VERSTEHEN, TOYS
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Du, Xinyu, Ou, Limei, Zhao, Ye, Zhang, Qi, Li, Zongmin
المصدر: Applied Sciences (2076-3417); Aug2021, Vol. 11 Issue 15, p6726, 16p
مصطلحات موضوعية: RUMOR, SOCIAL media, PSYCHOLOGICAL adaptation, VERSTEHEN
-
6دورية أكاديمية
المصدر: Sensors 20 (2020) 23, 33 S.
مصطلحات موضوعية: Diagramm, Verstehen, Erkenntnis, Student, Hochschule, Wirtschaftswissenschaften, Physik, Netzwerkanalyse, Erkenntnistheorie, Augenbewegung, Bewegungsanalyse, Datenanalyse, Deutschland, Erziehung, Schul- und Bildungswesen, Empirische Bildungsforschung, Diagram, Diagrams, Male student, Higher education institute, Epistemology, Eye movements, Germany, Education, Empirical Educational Research
وصف الملف: application/pdf
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: AlQaheri, Hameed1 (AUTHOR) hameed.alqaheri@ku.edu.kw, Panda, Mrutyunjaya2 (AUTHOR) mrutyunjaya74@gmail.com
المصدر: Information (2078-2489). Jan2022, Vol. 13 Issue 1, p29-N.PAG. 1p.
مصطلحات موضوعية: *PROCESS mining, *VERSTEHEN, *EFFECTIVE teaching, *VIRTUAL communities, *CLASSROOM activities
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Romano, Gianluca, Schneider, Jan, Drachsler, Hendrik
المصدر: Sensors 19 (2019) 17, S. 3661
مصطلحات موضوعية: Tanz, Musik, Lernprozess, Analyse, Feedback, Online, Rhythmus, Verstehen, Coaching, Computerunterstütztes Lernen, Emotionaler Zustand, Gestik, Mimik, Tool, Evaluation, Erziehung, Schul- und Bildungswesen, Empirische Bildungsforschung, Dance, Learning process, On line, Rhythm, Gesticulation, Gesture, Facial expression, Education, Empirical Educational Research
وصف الملف: application/pdf
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Bellini, Gloria1 (AUTHOR) gloria.bellini@asp-poli.it, Cipriano, Marco1 (AUTHOR) marco.cipriano@asp-poli.it, Comai, Sara2 (AUTHOR) andrea.masciadri@polimi.it, De Angeli, Nicola1 (AUTHOR) nicola.deangeli@asp-poli.it, Gargano, Jacopo Pio1 (AUTHOR) jacopopio.gargano@asp-poli.it, Gianella, Matteo1 (AUTHOR) matteo.gianella@asp-poli.it, Goi, Gianluca1 (AUTHOR) gianluca.goi@asp-poli.it, Ingrao, Giovanni3 (AUTHOR), Masciadri, Andrea2 (AUTHOR) fabio.salice@polimi.it, Rossi, Gabriele1 (AUTHOR) gabriele.rossi@asp-poli.it, Salice, Fabio2 (AUTHOR), Spinsante, Susanna (AUTHOR)
المصدر: Sensors (14248220). Mar2021, Vol. 21 Issue 6, p2147-2147. 1p.
مصطلحات موضوعية: *COVID-19, *VERSTEHEN, *QUALITY of life, *CONGREGATE housing, *DATABASES, *CRONBACH'S alpha, *NOMOGRAPHY (Mathematics)
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Perreault, Charles, Boyd, Robert
المصدر: Games (20734336); Mar2022, Vol. 13 Issue 1, p7, 1p
مصطلحات موضوعية: SOCIAL learning, SOCIAL evolution, LEARNING, VERSTEHEN