دورية أكاديمية

Ecoliteracy learning for classrooms and communities

التفاصيل البيبلوغرافية
العنوان: Ecoliteracy learning for classrooms and communities
المؤلفون: Griswold, Wendy
المساهمون: griswold
بيانات النشر: Kansas State University
سنة النشر: 2011
المجموعة: Kansas State University: K-State Research Exchange (K-REx)
مصطلحات موضوعية: Ecoliteracy, Book clubs, Reading lists
الوصف: The poster will provide a description of the use of book clubs in classroom and community settings to promote ecoliteracy. It will reference research literature on the topic as well aspractice based tips, reading lists and resources for further learning.
نوع الوثيقة: text
وصف الملف: application/pdf
اللغة: unknown
العلاقة: http://hdl.handle.net/2097/9121Test
الإتاحة: http://hdl.handle.net/2097/9121Test
رقم الانضمام: edsbas.828ABB23
قاعدة البيانات: BASE