التفاصيل البيبلوغرافية
العنوان: |
Ecoliteracy learning for classrooms and communities |
المؤلفون: |
Griswold, Wendy |
المساهمون: |
griswold |
بيانات النشر: |
Kansas State University |
سنة النشر: |
2011 |
المجموعة: |
Kansas State University: K-State Research Exchange (K-REx) |
مصطلحات موضوعية: |
Ecoliteracy, Book clubs, Reading lists |
الوصف: |
The poster will provide a description of the use of book clubs in classroom and community settings to promote ecoliteracy. It will reference research literature on the topic as well aspractice based tips, reading lists and resources for further learning. |
نوع الوثيقة: |
text |
وصف الملف: |
application/pdf |
اللغة: |
unknown |
العلاقة: |
http://hdl.handle.net/2097/9121Test |
الإتاحة: |
http://hdl.handle.net/2097/9121Test |
رقم الانضمام: |
edsbas.828ABB23 |
قاعدة البيانات: |
BASE |