دورية أكاديمية

From digital native to digital apprentice. A case study of the transmedia skills and informal learning strategies of adolescents in Spain

التفاصيل البيبلوغرافية
العنوان: From digital native to digital apprentice. A case study of the transmedia skills and informal learning strategies of adolescents in Spain
المؤلفون: Masanet, Maria-Jose, Guerrero-Pico, Mar, Establés, María-José
المساهمون: European Union’s Horizon 2020 research and innovation programme
المصدر: Learning, Media and Technology ; volume 44, issue 4, page 400-413 ; ISSN 1743-9884 1743-9892
بيانات النشر: Informa UK Limited
سنة النشر: 2019
نوع الوثيقة: article in journal/newspaper
اللغة: English
DOI: 10.1080/17439884.2019.1641513
الإتاحة: https://doi.org/10.1080/17439884.2019.1641513Test
رقم الانضمام: edsbas.39588505
قاعدة البيانات: BASE