دورية أكاديمية

Bringing plurilingual strategies into linguistically diverse classrooms: affordances of digital multimodal composing

التفاصيل البيبلوغرافية
العنوان: Bringing plurilingual strategies into linguistically diverse classrooms: affordances of digital multimodal composing
المؤلفون: Tour, Ekaterina, Turner, Marianne, Keary, Anne, Tran-Dang, Khanh-Linh
المساهمون: The Department of Education, Victoria
المصدر: Language and Education ; page 1-17 ; ISSN 0950-0782 1747-7581
بيانات النشر: Informa UK Limited
سنة النشر: 2023
نوع الوثيقة: article in journal/newspaper
اللغة: English
DOI: 10.1080/09500782.2023.2203124
الإتاحة: https://doi.org/10.1080/09500782.2023.2203124Test
حقوق: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0Test/
رقم الانضمام: edsbas.AC29D176
قاعدة البيانات: BASE