دورية أكاديمية
Online language learning in the third-age: Concrete recommendations to improve seniors’ learning experiences
العنوان: | Online language learning in the third-age: Concrete recommendations to improve seniors’ learning experiences |
---|---|
المؤلفون: | van der Ploeg, Mara, Blankinship, Brittany |
المساهمون: | no funding |
المصدر: | Gerontology & Geriatrics Education ; volume 45, issue 1, page 114-124 ; ISSN 0270-1960 1545-3847 |
بيانات النشر: | Informa UK Limited |
سنة النشر: | 2022 |
نوع الوثيقة: | article in journal/newspaper |
اللغة: | English |
DOI: | 10.1080/02701960.2022.2143357 |
الإتاحة: | https://doi.org/10.1080/02701960.2022.2143357Test |
حقوق: | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0Test/ |
رقم الانضمام: | edsbas.F0757EF1 |
قاعدة البيانات: | BASE |
DOI: | 10.1080/02701960.2022.2143357 |
---|