التفاصيل البيبلوغرافية
العنوان: |
Spotlight on the biomedical ethical integration of AI in medical education – Response to: ‘An explorative assessment of ChatGPT as an aid in medical education: Use it with caution’ |
المؤلفون: |
Busch, Felix, Adams, Lisa C., Bressem, Keno K. |
المصدر: |
Medical Teacher ; volume 46, issue 4, page 594-595 ; ISSN 0142-159X 1466-187X |
بيانات النشر: |
Informa UK Limited |
سنة النشر: |
2023 |
نوع الوثيقة: |
article in journal/newspaper |
اللغة: |
English |
DOI: |
10.1080/0142159x.2023.2293655 |
DOI: |
10.1080/0142159X.2023.2293655 |
الإتاحة: |
https://doi.org/10.1080/0142159x.2023.2293655Test |
رقم الانضمام: |
edsbas.F9AE2618 |
قاعدة البيانات: |
BASE |