-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Cheng, Zixuan, Plangger, Kirk, Cai, Feng, Campbell, Colin L., Pitt, Leyland
المصدر: European Journal of Marketing, 2022, Vol. 57, Issue 3, pp. 718-744.
-
2دورية أكاديمية
المصدر: Journal of Services Marketing, 2022, Vol. 36, Issue 4, pp. 550-562.
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Sands, Sean, Campbell, Colin L., Plangger, Kirk, Ferraro, Carla
المصدر: European Journal of Marketing, 2022, Vol. 56, Issue 6, pp. 1721-1747.
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Sands, Sean, Ferraro, Carla, Campbell, Colin, Tsao, Hsiu-Yuan
المصدر: Journal of Service Management, 2020, Vol. 32, Issue 2, pp. 246-264.
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Tsao, Hsiu-Yuan, Chen, Ming-Yi, Campbell, Colin, Sands, Sean
المصدر: Journal of Service Management, 2020, Vol. 31, Issue 2, pp. 187-202.
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Tsao, Hsiu-Yuan (Jody), Campbell, Colin L., Sands, Sean, Ferraro, Carla, Mavrommatis, Alexis, Lu, Steven (Qiang)
المصدر: European Journal of Marketing, 2019, Vol. 54, Issue 3, pp. 511-524.
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Trebilcock, Julie, Jarrett, Manuela, Weaver, Tim, Campbell, Colin, Forrester, Andrew, Walker, Julian, Moran, Paul
المصدر: Mental Health Review Journal, 2019, Vol. 24, Issue 4, pp. 306-316.
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Campbell, Colin, Ferraro, Carla, Sands, Sean
المصدر: European Journal of Marketing. 2014, p432-452. 21p.
مصطلحات موضوعية: *MARKET segmentation, *CONSUMER behavior, *SOCIAL networks, *SOCIAL marketing, *BRAND name products, SOCIODEMOGRAPHIC factors, SOCIAL media
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Archibald, Sarah-Jane, Campbell, Colin, Ambrose, Derval
المصدر: Journal of Forensic Practice; 2014, Vol. 16 Issue 4, p281-294, 14p
مصطلحات موضوعية: CHI-squared test, CONFIDENCE intervals, CRIMINALS, FISHER exact test, LONGITUDINAL method, FORENSIC medicine, PERSONALITY disorders, QUESTIONNAIRES, RISK assessment, TREATMENT effectiveness, RETROSPECTIVE studies, DATA analysis software, DESCRIPTIVE statistics, ODDS ratio
مصطلحات جغرافية: ENGLAND
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Berthon, Pierre, Campbell, Colin, Pitt, Leyland, McCarthy, Ian
المصدر: Journal of Consumer Marketing. 2011, Vol. 28 Issue 7, p500-507. 8p.
مصطلحات موضوعية: *CONSUMER behavior, *CONSUMER attitudes, CREATIVE thinking, FARMERS, FACTOR analysis