Reklamcılığın eleştirel teorisi üzerine

التفاصيل البيبلوغرافية
العنوان: Reklamcılığın eleştirel teorisi üzerine
المؤلفون: John Harms, Douglas Kellner, Cihan BECAN (Çeviren)
المصدر: Anadolu BİL Meslek Yüksekokulu Dergisi, Vol 6, Iss 24, Pp 55-71 (2011)
بيانات النشر: Istanbul Aydın University, 2011.
سنة النشر: 2011
مصطلحات موضوعية: lcsh:Social Sciences, lcsh:H
اللغة: Turkish
تدمد: 2148-9998
1306-3375
الوصول الحر: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doajarticles::8ddcb303c42d395821e6ab5ceeb69a1cTest
حقوق: OPEN
رقم الانضمام: edsair.doajarticles..8ddcb303c42d395821e6ab5ceeb69a1c
قاعدة البيانات: OpenAIRE