يعرض 1 - 8 نتائج من 8 نتيجة بحث عن '"Huertas Abril, Cristina A."', وقت الاستعلام: 0.65s تنقيح النتائج
  1. 1
    دورية أكاديمية

    العنوان البديل: Training in teacher digital competence: teacher perceptions of learning Spanish as a foreign language assisted by mobile devices in the pre-pandemic context. (English)

    المصدر: Revista Tecnología, Ciencia & Educación; ene-abr2024, Issue 27, p91-116, 26p

  2. 2
    دورية أكاديمية

    العنوان البديل: Assemblies as a didactic resource to improve oral skills in English as a foreign language: a comparison between bilingual and non-bilingual students in Primary Education.

    المؤلفون: Elena Gómez-Parra, María1 elena.gomez@uco.es, Huertas-Abril, Cristina A.1 cristina.huertas@uco.es

    المصدر: Onomázein. Jun2023, Issue 60, p87-105. 19p.

  3. 3
    دورية أكاديمية

    العنوان البديل: Exploring the Potential of CLIL in Kazakhstan: A Qualitative Study. (English)

    المصدر: Revista Complutense de Educación; abr-jun2021, Vol. 32 Issue 2, p261-271, 11p

  4. 4
    دورية أكاديمية

    العنوان البديل: Impact of ethnomathematics on the development of intercultural competence. (English)

    المصدر: Cultura Educación y Sociedad; jul-dic2020, Vol. 11 Issue 2, p237-250, 14p

  5. 5
    دورية أكاديمية

    العنوان البديل: TRANSLATING TEXTUAL ELEMENTS IN CONTEMPORARY ARTWORKS: TRENDS, CHALLENGES, PROPOSALS. (English)
    TRADUCTION D'ÉLÉMENTS TEXTUELS DANS DES OEUVRES D'ART CONTEMPORAIN : DES TENDANCES, DÉFIS ET PROPOSITIONS. (French)

    المصدر: Íkala: Revista de Lenguaje y Cultura; Jan-Apr2020, Vol. 25 Issue 1, p189-208, 20p

    مصطلحات جغرافية: MADRID (Spain)

  6. 6
    دورية أكاديمية

    العنوان البديل: An Analysis of the Type of Offensive Language Shift in the English-Spanish Translation of Breaking Bad. (English)

    المصدر: TRANS: Revista de Traductología; 2020, Vol. 24, p91-109, 19p

    Reviews & Products: BREAKING Bad (TV program)

  7. 7
    دورية أكاديمية

    العنوان البديل: Revisión tecnológica del aprendizaje de idiomas asistido por ordenador: una perspectiva cronológica. (English)

    المصدر: Pixel-Bit, Revista de Medios y Educacion; ene2019, Issue 54, p29-43, 15p

  8. 8
    دورية أكاديمية

    العنوان البديل: Els treballs de fi de grau (TFG) com a innovació a l'EEES: Una proposta de tasca col·laborativa basada en la tutoria piramidal. (Catalan)
    Final Degree Projects as an innovation in the EHEA: a collaborative work proposal based on pyramidal tutorials. (English)

    المصدر: Educar; 2018, Vol. 54 Issue 2, p369-389, 21p