-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Hamzagić Sanin, Đokić Aleksandar, Jovičić Aleksandar
المصدر: Megatrend Revija, Vol 20, Iss 2, Pp 1-24 (2023)
مصطلحات موضوعية: online shopping, consumer preferences, Economics as a science, HB71-74
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://scindeks-clanci.ceon.rs/data/pdf/1820-3159/2023/1820-31592302001H.pdfTest; https://doaj.org/toc/1820-3159Test; https://doaj.org/toc/2560-3329Test
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Mitić Vladimir Č., Čolović Milica M.
المصدر: Food and Feed Research, Vol 50, Iss 1, Pp 25-35 (2023)
مصطلحات موضوعية: organic food, consumers, frequency of buying organic food, online shopping, covid-19, Food processing and manufacture, TP368-456
وصف الملف: electronic resource
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Ćirić Maja, Ignjatijević Svetlana, Ilić Dragan, Puvača Nikola, Brkanlić Sandra
المصدر: Acta Agriculturae Serbica, Vol 26, Iss 51, Pp 11-18 (2021)
مصطلحات موضوعية: consumer decision, organic food, online shopping, covid-19 pandemic, Agriculture
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://scindeks-clanci.ceon.rs/data/pdf/0354-9542/2021/0354-95422151011Q.pdfTest; https://doaj.org/toc/0354-9542Test; https://doaj.org/toc/2560-3140Test
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Sofronijević Katarina
المصدر: Ekonomija: teorija i praksa, Vol 14, Iss 2, Pp 38-56 (2021)
مصطلحات موضوعية: online shopping, perceived risk, website, social responsibility, purschase intention, Business, HF5001-6182
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://scindeks-clanci.ceon.rs/data/pdf/2217-5458/2021/2217-54582102038S.pdfTest; https://doaj.org/toc/2217-5458Test; https://doaj.org/toc/2620-0228Test
-
5دورية أكاديمية
المصدر: Food and Feed Research, Vol 47, Iss 2, Pp 149-158 (2020)
مصطلحات موضوعية: consumer behaviour, organic food, online shopping, pandemic, covid-19, Food processing and manufacture, TP368-456
وصف الملف: electronic resource
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Gajić Aleksandra, Matanović Jelena
المصدر: Marketing (Beograd. 1991), Vol 50, Iss 1, Pp 3-12 (2019)
مصطلحات موضوعية: consumer behavior psychology, hedonistic shopping values, utilitarian shopping values, online shopping, personality traits, Marketing. Distribution of products, HF5410-5417.5
وصف الملف: electronic resource
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Gregor Jagodič
المصدر: Mednarodno Inovativno Poslovanje, Vol 13, Iss 1, Pp 29-39 (2021)
مصطلحات موضوعية: online shopping, advertising, social media, Business, HF5001-6182
العلاقة: https://journal.doba.si/OJS/index.php/jimb/article/view/2021.13.1.29-39Test; https://doaj.org/toc/1855-6175Test; https://doaj.org/article/a539f6a0401844bea9753adf68f62e9aTest
الإتاحة: https://doi.org/10.32015/JIBM/2021.13.1.29-39Test
https://doaj.org/article/a539f6a0401844bea9753adf68f62e9aTest -
8دورية أكاديميةThe connection between the demographic characteristics of consumers and their online shopping habits
المؤلفون: Ćirić Maja, Vladisavljević Radovan, Birinji Julija
المصدر: Ekonomija: teorija i praksa, Vol 10, Iss 3, Pp 16-31 (2017)
مصطلحات موضوعية: demographic factors, consumer behavior, online shopping, internet marketing strategy, Business, HF5001-6182
وصف الملف: electronic resource
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Csizmadia Szilárd, Győri-Szabó Róbert
المصدر: Anali Ekonomskog fakulteta u Subotici, Vol 2015, Iss 34, Pp 73-94 (2015)
مصطلحات موضوعية: senior, ageing marketing, internet usage, online shopping, questionnaire survey, Business, HF5001-6182, Finance, HG1-9999
وصف الملف: electronic resource
-
10دورية أكاديمية
العنوان البديل: RESEARCH ON FACTORS INFLUENCING TRUST IN ONLINE SHOPPING. (English)
المؤلفون: Jović, Marija, Filipović, Vinka, Štavljnin, Velimir
المصدر: InfoM; 2013, Issue 48, p44-50, 7p, 1 Black and White Photograph
مصطلحات موضوعية: ONLINE shopping, CONSUMERS, TRUST, CONSUMER confidence, STATISTICS