يعرض 1 - 10 نتائج من 16 نتيجة بحث عن '"educational outcomes"', وقت الاستعلام: 0.68s تنقيح النتائج
  1. 1
    دورية أكاديمية

    العنوان البديل: 21st Century Skills in Curriculums of Turkey, Alberta, Korea and Singapore. (English)

    المؤلفون: ERTAN ÖZEN, Nesime, KAPLAN, Kadir

    المصدر: Pamukkale University Journal of Education; eyl2023, Issue 59, p322-339, 36p

    مصطلحات جغرافية: ALBERTA, SINGAPORE, SOUTH Korea

  2. 2
    دورية أكاديمية

    العنوان البديل: Fen Bilimleri Dersi "Kuvvet ve Enerji" Ünitesine Yönelik Başarı Testinin Geliştirilmesi. (Turkish)

    المؤلفون: ERMİŞ, Ferhat, KARAMAN, İbrahim

    المصدر: Cukurova University Faculty of Education Journal / Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi; Aug2022, Vol. 51 Issue 2, p1278-1314, 37p

  3. 3
    دورية أكاديمية

    العنوان البديل: Sınıf Yönetimi: Kapsayıcı Eğitim Çerçevesinde Önemi, Güncel Sorunlar ve Çözüm Önerileri. (Turkish)

    المصدر: Ozel Egitim Dergisi; 2022, Vol. 23 Issue 3, p699-720, 22p

  4. 4
    دورية أكاديمية

    العنوان البديل: تأثیر آموزش مهارت حل مسئله بر تنش اخالقی پرستاران تازهکار. (Persian)

    المصدر: Arak Medical University Journal; Apr/May2022, Vol. 25 Issue 1, p2-13, 12p

    مصطلحات جغرافية: IRAN

  5. 5
    دورية أكاديمية

    العنوان البديل: Parçacık Fiziği Açısından Lise Ders Kitaplarının İncelenmesi. (Turkish)

    المؤلفون: KAMIŞCIOĞLU, Çağın

    المصدر: Journal of Limitless Education & Research; Mar2022, Vol. 7 Issue 1, p131-167, 37p

  6. 6
    دورية أكاديمية

    العنوان البديل: The Impact of the Implementation of a Skill-Based Thinking Program on the Critical Thinking Skills and Dispositions of Pre-service Classroom Teachers. (English)

    المصدر: Pamukkale University Journal of Education; oca2022, Issue 54, p328-356, 89p

  7. 7
    دورية أكاديمية

    العنوان البديل: Investigation of the Lesson Plans Prepared by Pre-service Middle School Math Teachers Based on Creative Drama. (English)

    المؤلفون: Ay, Zeynep Sonay

    المصدر: Yaratici Drama Dergisi; 2022, Vol. 17 Issue 1, p41-58, 36p

  8. 8
    دورية أكاديمية

    العنوان البديل: Obrazovna svrha neuplitanja: slučaj japanskoga mimamoru pristupa kao dio profesionalizma predškolskih učitelja. (Bosnian)

    المصدر: Croatian Journal Educational / Hrvatski Casopis za Odgoj I Obrazovanje; 2021, Vol. 23 Issue 4, p1115-1138, 24p

  9. 9
    دورية أكاديمية

    العنوان البديل: Development of the competences of the future through architectural education. (English)

    المؤلفون: Cudny, Anna

    المصدر: Architectus; 2020, Vol. 64 Issue 4, p111-125, 15p

  10. 10
    دورية أكاديمية

    العنوان البديل: Probleme Dayalı STEM Etkinliklerinin Bazı Değişkenlere Etkisinin ve Öğrenci Görüşlerinin Belirlenmesi. (Turkish)

    المؤلفون: UGRAS, Mustafa

    المصدر: International Online Journal of Educational Sciences; Mar2019, Vol. 11 Issue 1, p1-22, 22p