-
1مؤتمر
المؤلفون: Kiudytė, Justina, Gineikienė, Justina
المصدر: Studentų mokslinė praktika 2013 : konferencijos pranešimų santraukos. D. 2, Vilnius : Lietuvos mokslo taryba, 2013, p. 48-50 ; ISBN 9789955613626
-
2مؤتمر
المؤلفون: Kiudytė, Justina, Gineikienė, Justina
المصدر: Studentų mokslinė praktika 2013 : konferencijos pranešimų santraukos. D. 2, Vilnius : Lietuvos mokslo taryba, 2013, p. 48-50 ; ISBN 9789955613626
-
3دورية أكاديمية
المصدر: Transformations in business and economics / Vilnius University. Kaunas Faculty of Humanities, Brno University of Technology. Faculty of Business and Management, University of Latvia. Faculty of Management and Economics, Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla, 2010, vol. 9, no. 1, p. 182-200 ; ISSN 1648-4460
مصطلحات موضوعية: Country animosity, Ethnocentrism, Nostalgia, Country of origin (CCO) effect, Product valuation
-
4دورية أكاديمية
المصدر: Transformations in business and economics / Vilnius University. Kaunas Faculty of Humanities, Brno University of Technology. Faculty of Business and Management, University of Latvia. Faculty of Management and Economics, Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla, 2010, vol. 9, no. 1, p. 182-200 ; ISSN 1648-4460
مصطلحات موضوعية: Country animosity, Ethnocentrism, Nostalgia, Country of origin (CCO) effect, Product valuation
-
5رسالة جامعية
المؤلفون: Gineikienė, Justina
مصطلحات موضوعية: nostalgia, animosity, country-of-origin, measurement approach
وصف الملف: application/pdf
-
6رسالة جامعية
المؤلفون: Gineikienė, Justina
مصطلحات موضوعية: nostalgia, animosity, country-of-origin, measurement approach
وصف الملف: application/pdf
-
7رسالة جامعية
المؤلفون: Lukošiūtė, Neringa
المساهمون: Gineikienė, Justina
مصطلحات موضوعية: sustainability cues, advertising, consumer trust, fast fashion, slow fashion
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: http://ism.oai.elaba.lt/documents/63598424.pdfTest; http://ism.lvb.lt/ISM:ELABAETD63598424&prefLang=en_USTest
-
8رسالة جامعية
المؤلفون: Lukošiūtė, Neringa
المساهمون: Gineikienė, Justina
مصطلحات موضوعية: sustainability cues, advertising, consumer trust, fast fashion, slow fashion
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: http://ism.oai.elaba.lt/documents/63598424.pdfTest; http://ism.lvb.lt/ISM:ELABAETD63598424&prefLang=en_USTest
-
9رسالة جامعية
المؤلفون: Titarenko, Olga
المساهمون: Gineikienė, Justina
مصطلحات موضوعية: consumer ethnocentrism, animosity, acculturation, consumer behavior
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: http://ism.oai.elaba.lt/documents/18294095.pdfTest; http://ism.lvb.lt/ISM:ELABAETD18294095&prefLang=en_USTest
-
10رسالة جامعية
المؤلفون: Titarenko, Olga
المساهمون: Gineikienė, Justina
مصطلحات موضوعية: consumer ethnocentrism, animosity, acculturation, consumer behavior
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: http://ism.oai.elaba.lt/documents/18294095.pdfTest; http://ism.lvb.lt/ISM:ELABAETD18294095&prefLang=en_USTest